Selline tegevus peaks üldjuhul kasutajatepoolse heakskiidu esile kutsuma, kuid antud juhul kukkus asi välja hoopis vastupidi, kirjutab ajaveeb M Kuubis.

See ei ole SW Battlefronti arendava EA DICE jaoks esimene kord, kus nad oma niinimetatud tasakaalustamisega hoopis teise äärmusesse lähevad. Ja ei ole see neil esimene kord ka Battlefronti rikkuda.

Kui teose avatud beetatestimine algas, oli esimestel päevadel probleem, et enamikel mängijatel polnud kõige vähematki aimu, mida nad Walker Assault mängurežiimis tegema peaksid. Seetõttu lõppesid matšid üsna tihti Imperialsi poole võiduga.

Beeta viimasel päeval kui inimesed lõpuks hakkasid aru saama, mida teha tuleb, tekkis aga täiesti vastupidine olukord. Üsna tihti lõppesid matšid hoopis Rebelsi poole kasuks.

Kuid kahju oli juba tehtud ja tänu kommentaaridele esimestel päevadel otsustas DICE, et nad tasakaalustavad asja mässuliste (Rebels) kasuks.

Ei aidanud kasutajate vastukaja Twitteris ja foorumites, DICE jäi hilisematele kommentaaridele ja vastukajale kurdiks.

Ja nii tuligi Star Wars: Battlefront välja, tasakaalustatuna mässuliste poole kasuks. Seda isegi hoolimata sellest, et mässulistel on nagunii juba iga matši viimases etapis ligipääs Snowspeederile, mis lubab kaabliga AT-AT ümber ringe tehes selle täielikult hävitada.

DICE ei ole siiani hoolimata kasutajate tagasisidest oma varem tehtud viga parandanud. Selle asemel on otsustanud DICE ka relvade süsteemi tasakaalust välja viia.

Foto: tootja

Näiteks on otsustanud DICE muuta relva DL-44 laskmiskiiruse (fire rate) 250-lt 180-le ja kiirendada selle ülekuumenemist. DL-44 on tõepoolest üks võimsamaid (või pigem on siinkohal ehk korrektsem kirjutada üks populaarsemaid) relvi. Populaarsuse põhjuseks on võimalus vastaseid kahe lasuga maha võtta.

Kuid relval on ka miinuseid, mistõttu on palju neid kes DL-44 väldivad, kaasa arvatud mina. Näiteks ebaõnnestunud tabamuse korral või sattudes silmitsi rohkem kui ühe vastasega, oled sa vastasele väga hea saak.

Tänu relva miinustele olen küll ja küll DL-44 kasutajaid ilma vaevata teise ilma saatnud. Mingil põhjusel aga otsustas DICE, et selle relva omadusi peab veelgi halvendama. Selle tulemusel on DL-44 kasutajate arv viimaste päevade jooksul märgatavalt vähenenud.

Kuid see pole ainuke muudatus, tänu millele mingi relv või kaart on ebapopulaarseks muutunud.

Näiteks otsustas DICE muuta ka The Homing Shoti omadusi. Kui enne oli lukustamisaeg 0,4 sekundit, siis nüüd on selleks 1,5 sekundit, lisaks on vähendatud tulistamiskaugust ja raketi kiirust.

Olles varasemalt The Homing Shoti kaardi/relva aktiivne kasutaja, võin kinnitada et varasemad parameetrid olid täpselt sellised nagu nad olema pidid.

Ühtegi tähelepanelikku vastast selle relvaga maha ei suutnud võtta, kuid rumalaid tähelepanematuid, kes kusagil mäe otsas paigal püsisid, sai sellega maha võtta küll.

Varasem lukustamise aeg ja raketi kiirus andsid piisavalt aega varjumiseks. Nimelt kohe, kui sind sihikule võetakse, antakse sulle sellest teada. Ja neist sadadest kordadest, kui mind on The Homing Shotiga sihikule võetud, olen ma pihta saanud ainult kolmel korral.

Ärme unustame ka seda, et The Homing Shot ei ole ühe-lasu-relv. Ta võtab enamiku elusid maha, kuid täistervise korral ta sind ei tapa.

Nüüd peale uuendust aga on antud kaardi/relva kasutamine tehtud täiesti mõttetuks. Sihikule võtmise aeg ja raketi lendamise kiirus on nii viletsad, et ka kõige uimasem tigu märkab lõpuks, et aeg on raketi eest peitu pugeda.

Ma ei imestaks, et kui nädal paar hiljem statistikat vaadata, siis ei paista seal enam mitte ühtegi The Homing Shoti tabamust.

Lisaks relvadele võttis DICE sihikule ka “kangelased”, nagu Boba Fett, kelle raketid enam ei lukustu ja tema relva laskejõudu (damage) ja -kaugust on märgatavalt vähendatud. Sama on tehtud Han Solo relvadega.

Aitäh, DICE, nende toredate “tasakaalustatud” muudatuste eest! Mitmel pool foorumites ja kommentaarides on avaldatud arvamust, et need peletavad mängijaid veel rohkem eemale.

Ja ega mängijate hulk juba praegu eriti kiita pole. Viskame pilgu peale statistikale, maksimaalne arv 24 tunni jooksul:

ekraanitõmmis

Siiski mitte kõik tehtud muudatused pole halvad, nii mõndagi seni väga halbade omadustega relva või kaarti on parendatud ja seniste ülivõimsate Millennium Falcon ja Slave I elusid on lõpuks vähendatud.