Üks võimalik viis selle püüdlemiseks on meelitada inimesi kauem YouTube'is ja vähem Facebookis või teistes konkureerivates keskkondades viibima. Siit võidki lugeda uute nippide kohta, millega YouTube'i arendajad selle nimel katsetavad.

Jaga rohkem!

Esiteks lisandub YouTube'i sisujagamise kõrval kiirsõnumeid saata - idee pärineb rivaal Instagramilt, mis pakub sarnast trikki juba alates 2013. a lõpust. Ehk siis jagad klippi ja võid samas kohas kohe ka vestelda, et ei peaks selleks mingit teist äppi või teenust kasutama.

Instagram laseb küll iga suvalist pilti ja videot edastada, aga YouTube lubab ainult nende keskkonda üles laaditud kama levitada. See toimub nagu ikka, Share-nupuga.

Kasutajakogemus siin midagi suurt ei võida, aga YouTube'i seisukohast on see taktikaliselt tähtis uuendus.

Nimelt võib loota, et kasutaja ei liigu mingi klipi jagamiseks ja edasi tšättimiseks enam Facebooki, vaid jääb kauemaks YouTube'i keskkonda. See aga suurendab võimalust, et nad jälgivad reklaame, mis ju saidile raha sisse toovad.

Loe rohkem uudiseid!

Saidi Android Police esindajad märkasid, et YouTube'i arendajad eksperimenteerivad võimalusega oma keskkonnas uudiseid levitada. Jällegi selleks, et sa ei läheks neid lugema mujale.

Eestikeelseid uudiseid muidugi sotsiaalmeediast väga palju ei otsita, meie oleme endiselt veebimeedia usku. Kuid näiteks inglis- ja hispaaniakeelses osas maailmast muutub aina popimaks komme sirvida uudiseid just näiteks Facebooki või WhatsAppi vahendusel.

ekraanitõmmis

YouTube'ile omaselt on väljapakutud uudised esindatud videotena, mitte tekstidena. Näiteks hiljutiste Barcelona sündmuste puhul meelitati kasutajaid just sellega seotud klippe vaatama.

Kirjeldatud uudisesektsiooni on märgatud nii YouTube'i brauserivariandis kui ka äppides, aga laiemale ringile on see veel kättesaamatu. Kas ja mil kõik ligi pääsevad, on hetkel salajas.

Õpi rohkem raha teenima!

YouTube'i videote abil raha teenimine on tore, aga paljude jaoks on seni segaseks jäänud, et mida ja kuidas toota, kui tahad sinna kõrvale serveeritud veebireklaamidelt oma osa saada.

Sestap ilmuvad YouTube'i Creator Studio sektsiooni tähised, mis viitavad, et millised mingi klipi teoreetilised teenimisvõimalused on.

Rohelise dollarimärgiga klipid saavad teenida "kõige laiemalt võimalikult reklaamijateringilt", kollased sobivad ainult YouTube Redi keskkonnas või kindlate reklaamiostjate kaudu raha teenimiseks.

ekraanitõmmis

Veidral kombel märgib kollane nii seda, et teenimisvõimalused on piiratud kui ka seda, et teenida ei saa üldse, sest sisu rikub mingeid reegleid, näiteks autoriõigusi. Samas on teenimisvõimetute videote jaoks iseseisev tähis, kus dollarile on kriips peale tõmmatud.

Uued tähised ei muuda teenimisvõimalusi, küll aga osutavad ideaalis veidi täpsemalt, et kui suured need võimalused üldse on. Kui on kaebusi, siis võid Video Manageri sektsioonis otse sellest teada anda.