Esimesena andis uudisest teada New York Times ning nüüd on seda kinnitanud ka Instagrami blogis ilmunud postitus. Firma tegevjuhi ja tehnoloogiavaldkonna juhina töötanud Systrom ja Krieger töötasid firmas kokku kaheksa aastat, neist kuus oli Instagram Facebooki omanduses.

Hetkel, kui Systrom ja Krieger oma rakenduse Facebookile müüsid, oli platvormil 30 miljonit kasutajat, mis praeguseks on kerkinud umbes 800 miljoni ligi. Facebook maksis platvormi eest toona miljard dollarit.

Erinevalt umbes aasta aega tagasi lahkunud WhatsAppi loojatest Jan Koumist ja Brian Actonist, kelle platvorm samuti Facebooki omanduses on, ei lahkunud Systrom ja Krieger tüliga. Actoni ja Koumi ameti mahapanemise põhjuseks olid privaatsusega seotud probleemid - kumbki meestest polnud rahul sellega, kuidas Facebook isikuandmetega ümber käib.

Systrom tõdes aga blogipostituses, et tema ja Kriegeri eesmärk on lihtsalt uusi väljakutseid otsida. "Uute asjade ehitamine nõuab tihti sammukest tagasi ning aru saamist sellest, mis meid inspireerib. Seejärel on vaja seda üritada sobitada maailma soovidega. Seda me plaanimegi teha," ütles Systrom.