Hiinas on eriti menukaks ostlemisorgiaks kujunenud 11. november ehk nn vallalistepäev – umbes nagu valentinipäev, mis kutsub üles vallalisepõlve nautima ja pühitsema.

Sellele on kaasa aidanud sealne e-kaubandushiid Alibaba, mis on vägevuselt võrreldav Amazoniga.

Alibaba müüs eilse ööpäeva jooksul 213,5 miljardi jüaani (27,12 miljardi euro) väärtuses kaupu, mis ületab mullust tulemust 27% võrra.

Mullune tulemus 168 miljardit jüaani (tollase kursi järgi 21,7 miljardit eurot) märkis tunamulluse vallalistepäevaga võrreldes aga 40%-list kasvu.

27% suurune müügikasv ongi viimase 10 aasta jooksul nigelaim, mida Alibaba on vallalistepäeval saavutanud (võrreldes eelneva aastaga).

Alibaba alustas šoppamisorgiat igal aastal võimsa avatseremooniaga, tänavu esinesid seal Mariah Carey ja Cirque du Soleil.