USA-s juba "kuldstaatusse" trüginud Playstation 3 konsoolil ilmuva eksklusiivmängu demoversiooni saab PSNis proovida 11. veebruarist, väljalaskepäevaks kinnitati 23. veebruar, loodetavasti suuremad mängusaidid on selleks ajaks juba ka arvustused välja võlunud. Ikka selleks, et me ei peaks pimesilmi vastu seina tormama, sest reklaami silmad on tihtipeale päikeseprillide taga peidus.

Projekti tugisammas David Cage teeb muidugi kõik selleks, et oma uusimat upitada, aga kriitikute meelest võiks Heavy Rain eelmisest lelust (Fahrenheit) siiski sammukese üle astuda, et tõsiselt edukas olla. Teisalt pole mingit kahtlust selles, et mäng peaks köitma pigem neid popkultuuri tarbijaid, kes palju loevad ja filme vaatavad: see saab olema „pillimäng" emotsioonidel ja siin pole (eeldatavasti) reload-nupul kohta.

Lisaks põhimängule tuleb müügile episoodiline sisu (üks osa hakkab maksma umbes 50 krooni ning sisaldab umbes tunni jagu mänguaega), mis peaks valgust heitma peategelaste minevikule, lisaks saab kehastada müsteeriumi sünget kangelast, salapärast origamimõrtsukat.

Peamiselt täiskasvanud tarbijale suunatud seiklus võiks aidata luua mängumaailma uut loovestmise žanri (midagi interaktiivse filmi ja seiklusmängu vahepealset), kus lugusid tegelikult juba vestetakse, aga David Cage'i meelest seda piisavalt väljendusrikkalt ei tehta.