Firma muutis kuulsaks aga samanimeline veebi-otsimootor, mida jooksutav tehnoloogia on neile oluline sissetulekuallikas ka täna ja edaspidi.

Kui tehnoloogiahuviline peaks vastama, kes on Google'ile otsinguvallas suurim konkurent, mõtleks ta ilmselt esmajärjekorras nimedele nagu Yahoo! ja Bing. Järele mõeldes hakkaks ta pakkuma ilmselt ka Aasia omasid.

Google'i juhatuse esimees ja kõige nimekam tippjuht Eric Schmidt vastaks sellele küsimusele aga teisiti.

Ta ütles Berliinis 14. oktoobril Saksamaa majandusministeeriumis antud kõnes, et Google'i suurim veebiotsingu-rivaal on Amazon. Jah, seesama võimas veebipood, mis on hakanud ka moodsaid tehnikavidinaid tootma.

Schmidt: "Inimesed ei mõtle Amazonist kui internetiotsingute pakkujast, aga kui keegi tahab midagi osta, otsib ta seda tihtipeale Amazonist. Nad on keskendunud muidugi pigem kaubandusele, aga rohujuuretasandil on nende eesmärk inimeste küsimustele ja otsingutele vastata – täpselt nagu meie [Google'is]."

Schmidti sõnul kuulub 90% veebiotsingute turust Google'ile, aga ta ei usu, et see annab neile õiguse n-ö loorberitel puhata.

G-maja ise pidi omal ajal liidriks pürgides paljud tollal võimsad nimed seljatama (Yahoo!, Lycos, Alta Vista jt), nii et ka nüüd võib juba keegi oma magamistoas sülearvuti ees panna aluse järgmisele Google'ile. "Muutus saabub sealt, kust seda vähim ootad!", kinnitab Schmidt.