Sisuliselt tähendaks see seda, et Gmaili kasutajad saaksid automaatselt kaasajastatud infot näiteks oma broneeritud lennupiletite kohta või otse e-kirjas täita online-küsimustikke, kirjutab Reuters.

Gmaili tootejuhi Aakash Sahney sõnul on sellised muudatused võimalikud tänu Google'i AMP (accelerated mobile pages) tehnoloogiale, mille abil muudetakse internetilehekülgi kiiremaks.

Google'i plaan on pakkuda AMP tehnoloogiat kõigepealt internatikeskkonnas tegutsevatele jaemüüjatele, kes saadavad oma klientidele regulaarselt turundus e-kirju. Nüüd on neil võimalus näidata teatud toodete hinda ja saadavust reaalajas, just sel hetkel, kui klient nende e-kirja loeb.

Praegu on uut tehnoloogiat oma e-kirjades katsetamas sellised ettevõtted nagu Pinterest, Doodle ja Booking.com, teatas Google.