Google'ile on seega jätkuvalt väga tähtis teada, kas veebireklaamid tõesti "töötavad": kas nende vaatamine viib ka reaalsete ostudeni.

Selleks võttis tehnoloogiahiid mõne aasta eest kasutusele uue taktika, mis alles nüüd avalikkusele tähelepanu pälvis. Firma jälgib ka inimeste reaalseid poeskäike, nimelt deebet- ja krediitkaartidega tehtud ostude jälgimise teel.

Google tunnistab, et on kolme viimase aasta jooksul jälginud ja kogunud andmeid viie miljardi poeskäigu kohta ning avastanud, et inimesed teevad oste 25% võrra tõenäolisemalt, kui on eelnevalt veebireklaamil klõpsanud.

Vähemalt USA-s eelistab enamik müügikohte pigem tele- kui veebireklaame osta. Google tahab muidugi, et nad kasutaks pigem veebipõhiseid kanaleid, et rohkem raha endale saada (otsimootori ja YouTube’i kaudu).