Võidujooksus on praeguse hetkeni kindlat esikohta hoidmas striimimisele keskendunud portaal Twitch, millel on iga päev umbes 15 miljonit unikaalset kasutajat.

Twitchi ülemvõimu on varem üritanud kõigutada ka teised gigandid, näiteks üritas YouTube pärast oma ebaõnnestunud üritust Twitchi ära osta, luua alternatiivset kanalit nimega YouTube Gaming. Praeguseni pole üritus küll väga edukas olnud, sest suurem osa suurte ürituste striimidest ja turuosast on siiamaani Twitchi käes.

Facebookil on aga üks suur eelis: enamasti on populaarsete mängurite profiilid ja fännilehed nagunii Facebookis, seega oleks ka enda striimide Facebooki kolimine ka nende jaoks kasumlik ja loogiline tegu. Peale selle on Facebookil ülisuur kasutajate hulk, kellele mänguvideoid vaatamiseks pakkuda ning enamasti on kasutajad oma mängueelistused profiilil kas teadlikult või mitteteadlikult (küpsistega vms.) ära tähistanud.

Lisaks plaanib Facebook mängijate jaoks luua pilootprojekti nimega "Level up". Programmis osalevad mängurid saavad enda striimide vaatajatelt vastu võtta tähekeste vormis jootraha. Facebook võtaks loomulikult sellest jootrahast ka oma osa. Lisaks tähekeste süsteemile võimaldab Facebook kasutajatel toetada sisuloojaid kuu lõikes, pakkudes varianti osta ühele konkreetsele striimile kuupikkune toetuspakett.