Sellisele järeldusele on jõudnud kõik suured videoteenuse osutajad ning sellisele jõudis ka Amazon, mille vastav toode kannab nime Amazon Instant Video.

See teenus tegutseb ametlikult ainult viies riigis (USA, Ühendkuningriik, Jaapan, Austria, Saksamaa), aga Amazon näeb tulevikku nii roosilisena, et astub nüüd ametlikult filmitootjate hulka.

Amazon Studios toodab esialgse plaani kohaselt "tosin algupärast, prestiižikat filmi" aastas, mis jõuavad esmalt kinolevisse ja 30-60 päeva pärast seda ka Instant Video valikusse.

Iga filmitootja tahab turvalist äri teha, sest eelarved on ju nii kõrged, nii ka Amazon. Neil on päris hea plaan: toota järgesid tavapubliku hulgas hinnatud ja armastatud filmidele, mida ka Amazoni videoteenuse kasutajad on hästi vastu võtnud.

Kunagi võis igale järjele oodata 60-70 protsenti eelneva filmi kassaedust, aga ameeriklased on suurprojektidele järgede treimises nii osavad, et juba mitmeid aastaid kehtib pigem reegel: iga järg toob rohkem sisse, kvaliteedist olenemata.

Nüüd jääb vaid üle oodata, mida Amazon Studios siis täpselt kinodesse paiskab.

Foto: AP

Mis puudutab telesarju, siis põneva uudisena saabus jaanuari keskel teade, et Amazon tellis Instant Video tarbeks teleseriaali endiselt väga aktiivselt vanameister Woody Allenilt, kes polegi sellist asja varem teinud.

Sari on pooletunnise komöödia formaadis ja Allen on esimesel hooajal kõigi jagude stsenarist-režissöör, nagu talle ikka töötada meeldib.