3D oli uuele DS-taskukonsoolile suhteliselt hiline lisand!
"Nintendogs + Catsi" produtsent Hideki Konno mainis hiljuti Jaapani legendaarsele mänguajakirjale Famitsu antud intervjuus, et Nintendo ei plaaninud DS-taskukonsoolide seeria viiendat esindajat sugugi kohe algusest 3D-seadmena, vahendab GameSpot.
Konno mainib, et tema liitus 3DSi loojatega 2008. aasta alguses, kui Shigeru Miyamoto ja Satoru Iwata hakkasid projekti juures tarkvaraspetsi osalust tähtsaks pidama.
3DSina sündinud seadme arendamine oli juba alanud (varsti pärast algse DS'i ilmumist), ja eksisteeris mitu prototüüpi.
Nintendo pidas algselt põhitrumbiks tagasiühilduvust DS'iga. Siis aga hakkasid nintendolased "Mario Kart Wii" ja 3D LCD ekraani vahendusel 3D imeliste võimalustega tutvuma, ja sündis idee 3DSist.
Kõige uuem lisand 3DSile oli Konno sõnul aga güroskoop ehk seadme kallutamisest infot ammutav sensor, mille lisamist Miyamoto hakkas 2010. aasta E3 messi eel väga tähtsaks pidama.
Nintendo uus taskukonsool 3DS esitab mängumaailmas esmakordselt 3D-pilti, mis ei nõua kasutajalt samas spetsprillide kandmist. See ilmus Jaapanis eile, huvilised mujal maailmas peavad märtsi lõpuni ootama.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!