„Mingeid uusi tehnoloogiaid Mistralide ostmisega minu arvates me ei omandanud,“ ütles Vlassov TASS-i vahendusel. „Mistrali juures kasutatakse tavalist korpusekonstruktsiooni, tavalist montaaži, tavalist keevitust. Sisemise seadistuse küsimused lahendatakse tarnijatega.“

„Venemaa võib kergesti valmistada ise sellised laevad, mingeid avastusi siin ei ole,“ rõhutas Vlassov. „Neeva projekteerimis- ja konstrueerimisbüroo võib koostada sellise laeva projekti. Varem on meie ettevõte koostanud mõõtmetelt Mistralist veidi väiksema sellise laeva mudeli. Seda ei antud aga tootmisse seoses ehituskohtade puudumisega.“

Vlassov tuletas meelde, et Vene ettevõtete kompetentsust selliste laevade ehitamises näitab edukas osalemine Mistralide ehitamises Venemaa jaoks.

Vlassov esines ka kriitikaga Mistrali aadressil. „Kõik dessantlaevad, mille meie projekteerinud oleme, võivad avada väljapääsu väljaehitamata rannikule. Nad on võimelisid sõitma teatud kaldega kaldani, avama aparellid, laskma välja tehnika ja võitlema. Aga Mistraliga on rannikut hõivata keeruline,“ rääkis Vlassov.