Venemaa ajalehe Komsomolskaja Pravda osutusel väitis Šamanov, et sõjasaan lendab, tulistab ja hoiab juhti soojas. Ligi 320 kilogrammi kaaluvat, 65-liitrise kütusepaagiga masinat käitab vesijahutusega mootor.

Seda tüüpi masina abil võivad Vene väeüksused liikuda maapinnal sajakilomeetrise tunnikiirusega. Lisaks on sõidukil soojendusega juhtraud.

Mootorsaanid toodetakse tehases Russkaja Mehanika, millel on Venemaa kaitseministeeriumiga leping teha eelseisvatel aastatel lisaks 110 maastikuauto tootmisele valmis ka 130 mootorsaani.

Lumesõiduki konstruktori Andrei Žogini sõnul on tegu esimese mootorsaaniga, mille kütusepaak on soomustatud samamoodi nagu lahinguhelikopteri paak ja mis suudab end pärast kuulitabamust ise parandada. Lisaks on mootoril spetsiaalne jahutussüsteem, mis takistab selle ülekuumenemist.

Venemaa kaitseministeerium andis korralduse valmistada mootorsaanid selliselt, et nendega oleks võimalik startida lennukilt või helikopterilt. Mootorsaani arendamistöösse kaasatud insenerid pingutavad selle tingimuse täitmise nimel, mis pole aga kaugeltki lihtne ülesanne.