Niisiis, on ilmne, et tankid maanteedel just autodega kiiruses ei võistleks, kuigi Scorpionid kaaluvad muus mõistes autod üles, kaaludes kaheksa tonni, olles 5,3 meetrit pikad, 2,1 meetrit laiad ja 2,1 meetrit kõrged. Samale veeremile on võimalik ehitada kas kergetanke või luuremasinaid, mis kasutavad enamasti 190-hobujõulisi diiselmootoreid.

Venelased küll väidavad, et nende T-14 Armata tankid suudaks saavutada ka kiiruseid 80 kuni 90 km/h, aga milline nende tegelik kiirusrekord on, me täpsemalt ei tea. Ainult riigisaladuse taha Guinnessi rekord vaevalt jäetaks. T-14 on 10,8 meetrit pikad, 3,5 meetrit laiad ja 3,3 meetrit kõrged, kaaludes enam kui 50 tonni, hobujõude aga 1500 kuni 2000.

Tänase päeva parimad põhitankid kaaluvad nii palju ja saavutavad kiiruseid:

  • Type 99 (Hiina): 58 tonni ja 80 km/h
  • AMX Leclerc (Prantsuse): 57,4 tonni ja 72 km/h
  • Al-Khalid MBT-2000 (Pakistan): 48 tonni ja 72 km/h
  • Leopard 2A6 (Saksamaa): 59,9 tonni ja 71 km/h
  • Type 10 (Jaapan): 46 tonni ja 70 km/h
  • K2 Black Panther (Lõuna-Korea): 55 tonni ja 70 km/h
  • Zulfiqar-3 (Iraan): 52 tonni ja 70 km/h
  • Altay MBT (Türgi): 65 tonni ja 60 km/h
  • C1 Ariete (Itaalia): 54 tonni ja 70 km/h
  • Abrams M1A2 (USA): 63 tonni ja 68 km/h
  • Stridsvagn 122 (Rootsi): 62,5 tonni ja 68 km/h
  • Arjun MBT (India): 58,5 tonni ja 67 km/h
  • Merkava Mark IV (Iisrael): 65 tonni ja 64 km/h
  • T-90MS (Venemaa): 48 tonni ja 60 km/h
  • FV4034 Challenger 2 (UK): 75 tonni ja 59 km/h

Kui me otsiks üldse kõige raskemaid tanke maailmas, peame me minema tagasi Teise maailmasõja aegadesse, mil Saksa ülirasketank Panzerkampfwagen VIII Maus kaalus 188 tonni, oli 10,2 meetrit pikk, 3,7 meetrit lai ja 3,6 meetrit kõrge. Kuid Mause jõuti valmis ehitada vaid üks eksmeplar ja tegelikku sõjategevust ei näinudki. Maus oli liiga raske, ehk sildu ületada sellega oleks olnud võimatu, seega oli ette nähtud, et tank sõidab läbi jõe. Hobujõude "kapoti" all 1080, kiirus, noo nii maksimum 20 km/h.