Nimelt juhtus ebatavaline intsident 1956. aastal üht sellist lennukit testides New Yorgi osariigi esisel mere kohal. Piloot tegi pikema valangu oma lennukikahuritest, kuid moment hiljem tabas lennukit katastroofiline kahjustus, vigastades nii tuuleklaasi kui ka purustades lennuki mootori.

Mis juhtus? Lihtne, piloot tulistas ise ennast alla.

F-11 Tiger oli lennuk, mis saanud nime suure kaslase järgi, tegemist oli aga USA õhujõudude teise, Grummani jaoks esimese ülehelikiirusega lennukiga, mis saavutas õhus kiiruseks Mach 1.1 (1358 km/h). Ja Grumman (firma asutatud aastal 1929, alates 1994. aastast osa Northrop Grummanist) oli sel ajal siiski veel üsna kogenematu selliste lennukite valmistamisel.

Niisiis, 21. septembril 1956 langetas testlennuki piloot Long Islandi esisel oma lennuki nina 20 kraadi, suundudes tühja kohta ookeani kohal, samal ajal aga tulistas lühikese, neljasekundilise valangu oma neljast Colti Mk.12 tüüpi 20-millimeetrisest kahurist. Lennuk jätkas laskumist, piloot käivitas ka lennukimootori kiirenduseks.

Minut hiljem aga lennuki esiklaas purunes, mootor hakkas tegema imelikke hääli, siis suri üldse välja, tehes võimatuks ka hädamaandumise Long Islandi lennuväljale. Pilooti päästis vaid katapulteerumine, pealegi tõsiste vigastustega maandumisel. Uuesti lendama pääses mees haiglast alles kuus kuud hiljem.

Piloot kahtlustas kokkupõrget linnuga, aga hilisem analüüs tuvastas, et lennuk oli sisuliselt kiirendanud oma kuulirahe sisse. Kuulid olid saanud küll eelneva stardi, aga kuna õhutakistus oli tugev, aeglustus kuulide kiirus oluliselt, lennuk aga kiirendas. Ja hetk hiljem kohtus lennuk iseenda välja tulistatud kuulidega.

Esmalt taheti sellist saatuslikku viga ilmutanud lennuk asendada varasemate ja aeglasemate hävitajatega North American F-86 Sabre, Kanada aga võttis nende asemel kasutusele hävitaja Lockheed F-104 Starfighter. Siis aga tulid juba välja lennukid Vought F-8 Crusader ja McDonnell Douglas F-4 Phantom II, ehk viie firma konkurents võimaldas puudujäägist kiiresti üle saada.

Vähemalt 15 F11F-1 tüüpi lennukit on praeguseni väljas muuseumites üle Ühendriikide, Blue Angels esitles neid lennukeid aga ka 1967. aasta Pariisi lennundusnäitusel:
  • Meenutaks, et tulistamise probleem oli olemas ka esimese maailmasõja alguses paljude sõjalennukitega, mille piloot võis kuulipildujast tulistades kogemata oma lennuki propelleri puruks tulistada. Probleem lahendati toona propelleri ja kuulipilduja sünkroniseerimisseadmega, mis võeti esimesena kasutusele Saksamaal lennukites Fokker Eindecker 1915. aastal.