NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
11.07.2018 08:07
Kellele seda valede artiklit küll vaja on???
Valetamine ja vassimine on on suisa teadlik tegevus juba valitsuste poolt!!! Poliitikud on niigi selgrootud ja silmakirjalik biomass!!
11.07.2018 08:27
See on sama tõsiseltvõetav uuring kui igasugused kliimauuringud.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 11:20
    Ma lootsin, et praegu konteksti huvides ei norita..

    Aga jah, kõigile põhikooliealistele siis infoks - need on kaks erinevat asja.
    11.07.2018 11:34
    Vihmauss mullas näeb vaid mulda, nii nagu kalad ookeanis elavad oma dimensioonis. Teadus on alles lapsekingades ja inimestele on antud näha niipalju, kui me oma piiratud meeltega seda suudame. Maailm on aga palju avaram..
    12.07.2018 00:13
    teadlased on teadmatuses ja kokutavad. saa seal aru, kas taheti öelda, et me oleme üksi või meid on jäetud üksi.
11.07.2018 08:30
Milline imeline "teadus"! Vaadake hoolikalt protsendivahemikke.
53–99,6 protsenti
39–85 protsenti
Kui tõenäosus kõigub vahemikus ligi 50 %, siis see tähendab, et me ei tea mitte midagi.
11.07.2018 08:31
Tundub küll, et uurijad on isegi Maal üksi?
11.07.2018 08:34
Pigem on vähemalt mõnigi planeet meie galaktikas. Küsimus on selles kui kaugel ollakse arengus? Kas alles mõnel kiviaeg ja mõnel pronksiaeg ? Või mõni meie mõistes nii ees ,et me oleme neile mittekeskid. Mõni tsivilisatsioon aga midagi sinnapoole nagu Star trek TNG android Data näiteks on. Mõistus kõrge aga hinge enam pole.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 11:32
    Samas ma ei usu, et see kõik nii lootusetu on. Elu on habras, aga kui palju väljasuremise laineid on juba meie planeedil olnud ja meie oleme täna olemas, siis ei saa asi nii kehv olla. Muidugi ma ei usu samuti nagu meie galaktikas oleks elu väga tihedalt asustatud, sest vastasel juhul oleks meid leitud või meie näeks midagi.

    Praegu me ei ta ka seda kui paindlik on elu, kas tõesti on vaja eluks kujunemisel selliseid tingimusi nagu on meie päikesesüsteemis võib saab ka teisiti hakkama. Kui vaadata seda kui kiiresti on inimene arenenud ja millega me koguaeg oleme tegelenud - üksteise maha nottimisega, siis kui suur potentsiaal on ka teistel olenditel arengus jõuda kosmosesse. Mis kosmoses reisimisse puutub, siis kindlasti pole selleks vaja midagi rakettmootorite abil põletada. Vast saab reisida kvantmehaanika abil ehk siis teleportatsiooni abil. Aga nüüd tuleb küsimus, mis on elu mõte üldse? Praegu on elu mõte avastada universumi, aga ühel hetkel pole midagi uurida, mida siis tegema hakatakse?
    11.07.2018 13:57
    Elu mõtet ei ole. Elu on üks mateeria esinemise vorme. Kõik.

    Elu on sama mõttekas, kui maa, õhk ja vesi, see on lihtsalt molekulide kogum, mis esineb piiritletud füüsiliste ja keemiliste tingimustega keskkonnas.
    11.07.2018 18:23
    Kvantmehaanika on ebateadus.
11.07.2018 08:37
Oleme rääkinud seni meile kogetavast ehk füüsilisest mateeriast. Kuid on olemas ka muid eksisteerimise vorme ehk rahvakeeli öelduna - vaimne maailm. Seal toimetavad meie intelligentsi tasemega võrreldes hoopis kõrgemad olendid. Neid ei piira füüsikaseadused.
11.07.2018 08:39
Kui tumeaine ja tumemateeria on olemas, siis, arvestades selle ülekaalukat hulka võrreldes nähtava ainega, on valdav enamus elust arvatavasti seal meile nähtamatus dimensioonis.
11.07.2018 08:48
1961 ???
Küllap tuleb mõni uuel sajandil välja uuemate andmete ja uuema variandiga võrrandist, Drake 2.0-ga, mille järgi mõistuslikke olendeid universumis on hulgem teisigi.

Ja küllap leidub selliseidki, kes tõegi üles leiavad.
.
11.07.2018 08:48
Mõnus matemaatika, 53–99,6% x 2 triljonit(galaktikat) = 39–85%.IRW
11.07.2018 09:15
Isiklikult usun , et inimplaneet on üks vaenulikumaid planeete galaktikas. Meie ego mõistus tunded emotsioonid ning energeetika ei ühti veel arenumate omadega. Sa ei taha ju oma kätt herilasepessa panna , saad nõelata. Meie planeedi teadvusetase on nii madalal , et teised hoiavad heaga eemale. Mis juhtuks , kui päise päeva ajal tekiksid lendavad taldrikud taevassr, vastasel juhul ei lähe tundigi kui mõni segane selle alla tulistaks.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 14:50
    ei see marsile minek inimkonda ka päästaks. otsitaks seal see päikesesüsteem kõige kõrgem vulkaan üles ja püütaks sinna kõrvale ausammast teha inimkonnale, et oleme ikka kõige vägevamad. mõnekümne aasta möödudes vahetuks aga kohalik võim, vana ausammas tõmmataks maha ja ehitataks uus ja vägevam asemele. marsi elanikud aga kiidaksid oma vägevaid valitsejaid. omaette müstiliselt must mõõde on sellel, mida eliit on aja jooksul töötegijatelt kooritud rahaga teinud, kui totter-suureliselt seda kulutanud. kui suur hulk kogukonna ressursse pandi hakkama üksteise otsa mõttetult laotud kiviplokkide näol stonehenge'is? absoluutselt sama mõtteviisi toel on kerkinud helendavad sambad ja hiiglaslikud lehmalaudad. inimkonnal oleks targem koju jääda ja oma liigi hääbumist oodata. ehk asustab maa kunagi mõni mõistlikum liik, kel ei ole vaid silmi enese naba imetlemiseks.
    11.07.2018 15:56
    Kui saavutatakse puhas, lõpmatu, odav energia, siis kaoks paljud sõjad ära. Kui inimene ei pea teist tapma enam mingi eseme või raha pärast, ka siis väheneb vaenulikus.

    Väga naiivne maailmavaade. Sõdade peamine põhjus ei kao kuhugi ja see on inimeste võimujanu. Inimestel on loomuses elada hierarhilises ühiskonnas ja alati organiseerutakse. Väiksemates gruppides on grupijuht, külades külavanem, linnades linnapea, kuni presidendi ja kuningani välja. Alati leidub neid, kes tahavad hierarhia tipus olla. Kui jõuatakse tippu, siis tahetakse oma valdusi laiendada. See on alati nii olnud ja jääb alati nii olema.

    Alati leidub mõni Aleksander Suur, Tšingis-khaan või Napoleon Bonaparte, kes arvab, et just tema peaks tervet maailma valitsema. Kui koloniseeritakse kasvõi sada planeeti, siis ilmub välja mõni mania grandiosa alla kannatav võimur, kes arvab, et just tema peaks kogu kosmilist impeeriumi valitsema.
    12.07.2018 03:09
    Haiged inimesed tahavad valitseda ja võimutseda, sellised on lambaid valitsenud juba aastatuhandeid. Loodame, et massiteadvus areneb ja taolised sellid ei pääse tulevikus palatist välja. Niikaua peame kannatama toimivat süsteemi. J
11.07.2018 09:16
Üksi- see kui pärismaalased üle oma naba ei näe ei tähenda veel et oleme üksi;)
kunagi arvati et ka päike tiirleb ümber maa;)
enese keskne mõtlemine on see, seda vaid väheste teadmiste alusel;)
    11.07.2018 09:42
    "päike tiirleb ümber maa"

    Selle nimi on konservatism.
    Jääda kindlaks miskile vanale stambile ja pidevalt seda korrutada iseendale ja teistele kordagi uuele infole, loogikale ja faktidele otsa vaatamata.
    14.07.2018 14:17
    kui Maa on lapik, siis päike ei saa ümber Maa tiirelda.
    Kes siis Maa alt läbi läheb
11.07.2018 09:32
Kui meie oma taevas tiirlevaid tulnukalaevu ei näe, siis pole neid olemas. Aga järsku on nende tehnoloogia veidi teisest klassist ?
Juhin tähelepanu, et ka rätipead ei näe oma taevas tiirlevaid droone ja ometi plahvatavad igal päeval mitmed ei kusagilt ilmuvad kaugjuhitavad pommid nende oma kodudes.
    11.07.2018 09:44
    Jääb üle olla ainult õnnelik, et isegi kui mingi bänd sii nkuskil tiirutab, siis ilmselgelt pole nende eesmärk tuim ja avatud sõda/hävitamine meie suunas.

    https ://en.wikipedia. org/wiki/1976TehranUFO_incident

    Isegi siin ei saanud keegi surma
11.07.2018 09:40
right,
teadlased söidavad oma laborisse 19saj pärit agregaadiga ja teevad dogmaatilisi järeldusi

aamen!
11.07.2018 09:41
mõtlen siin kontoris, et on alles mõnel hea töö! teed endale põhimõisted selgeks, koostad väga keerulise võrrandi, tellid moepärast ka teleskoobi ja muudkui hakkad arutama ja arvutama ja raha muudkui tiksub. aeg ajalt publitseerid mõne sensatsioonilise artikli, mida tegelikult keegi kontrollida ei saa. heal juhul suudad valmis treida ka mõne teooria. tühja sellest, et seda tõestada ei saa. gravitstsiooniteoooria näiteks on ka vaid teooria. relatiivsusteooria on ka vaid teooria. samuti kõik hawkingi (või pigem tema tugirühma) jutustused maailmarumist ja mustadest aukudest ja seal valitsevatest ohtudest. . illustreerimiseks lased mõnel kunstnikul joonistada ka värvilisi pilte kaugetest galaktikatest . keegi ometi ei arva, et need "kosmoseteleskoopide" tehtud pildid on fotod? saadakse pirakas kogus signaale, mida siis lastakse kunstnikul tõlgendada. jne jne. ja põhimõtteliselt saab ka kinni püüda mõne tundmatu piiksu, mille põhjal saab kirjutada juba ka paksu monograafia ziljoni valgusaasta kaugusel elavast tsivilisatsioonist. olin ise ka kunagi "teadlane", tootsin tõsise näoga ja teadlikult vapustavat jama... nii et teema natuke tuttav.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 10:45
    Kui natuke fantaseerida, siis mida teeb arenenud tsivilisatsioon, kui ta avastab oma naabrusest noore, areneva kuid agressiivse rassi? Kui noor tsivilisatsioon saab teada selle arenenud tsivilisatsiooni olemasolust, siis ta loomulikult üritab saada uusi teadmisi, et siis nende baasil uusi ja tõhusamaid relvi toota. Seega on arenenud tsivilisatsioonile kasulik, kui see noorem tsivilisatsioon jääb oma seniste teadmiste juurde ja midagi uut teada ei saa. Tavainimene on ju nagunii teaduse suhtes suht külm ja minimaalse uudishimuga. Kui füüsika õpikutes teada olevaid fakte nii kirjeldada, et nendest ei saaks teha arenenud tsivilisatsiooni jaoks ohtlikke järeldusi, siis see ongi noore tsivilisatsiooni arengu pidurdamine. Näiteks mina veel mäletan, kuidas minu nooruses naeruvääristati neid tegelasi, kes julgesid väita, et valgusest kiiremini liikumine on võimalik. Miks? Küllap siin võis olla mängus arenenud tsivilisatsioonide karvane käsi. Või siis üks näide veel. Lugesin kunagi ühest populaarteaduslikust raamatust juttu selle kohta, et tühjus ja igasuguste väljade puudumine ei pruugi tähendada, et uuritavas alas üldse mitte midagi pole. Näiteks kui meil on tee, millest kahel pool on tara ja üle tee läheb köis, mille mõlemad otsad lähevad tarade taha. Köis on paigal kui selle otstest mitte keegi ei tiri. Kuid köis on paigal ka siis, kui köie mõlemas otsas on jõumees. Samuti on köis paigal ka siis, kui mõlemast otsast tirivad n jõumeest. Me ütleme, et vaakum on tühi. Kas ikka on? Äkki on see hoopis tasakaalustatud väljade kogum? Füüsika õpikus leiab veel fakte, millest on liiga vähe järeldusi tehtud, ma ei hakka neist praegu kirjutama.
    Lühidalt, ma arvan, et meie väljapaistvamad teadlased on kõrgemate tsivilisatsioonide tähelepanu all ja meie meedia ning internet on ka kontrolli all. Kui keegi paneb netti üles mingi arengut muutva leiutise või avastuse, siis see kaob sealt välgukiirusel. Näiteks keegi on juba head desinformeerimisalast tööd YouTubes teinud. Seal on hulganisti videosid, mis esimesel pilgul on huvitav leiutis, kuid hiljem tuleb uus video selle eelmise video paljastusega. Head ja revolutsioonilised ideed naeruvääristatakse! Et kui juhtubki netti imbuma mingi jalustrabav leiutis, siis nagunii kõik peavad seda naljaks ja mitte keegi ei hakka selle kallal pead vaevama. kellele on selline olukord kasulik. Arvam, et hüputeetilistele arenenud tsivilisatsioonidele.
    11.07.2018 11:22
    @ kõiges kahtleja 11.07.2018 10:45

    Kui sul on selle juutuubi kohta mõni näide ka tuua, siis ma usun, et siia kommentaariumisse need mainitud karvased käed nii kiiresti ei jõua.

    Räägi aga info välja. Muidu oled ise see, kes varjab.
    11.07.2018 11:44
    kõiges kahtleja: teine valik oleks seda noort planeeti elama õpetada. anda neile tehnoloogiat mis muudab omavahelised sõjad mõttetuks. anda mingi uus elumudel mis on parem kui demokraatia jne.
11.07.2018 10:00
Mida teeb inimene, kui ta avastab, et tal on naaber, kes on väga agressiivne ja tugev? Kui agressiivne naaber ei tea, et ta kõrval elab nõrk tossike, siis sellel tossikesel olekski mõistlik nähtamatuks jääda. Seega me ei pruugi kosmoses sugugi üksi olla. Võib-olla me oleme oma naabrid ära hirmutanud? Muuseas, kas tõesti tänapäeval peetakse UFO-sid ikka veel mitte tõsiselt võetavaks nähtuseks? Oleks siis asi ainult pealtvaatajates aga on olemas hulganisti eri riikide sõjavägede poolt tehtud salvestisi, kus UFO-d oma trikke teevad. Et siis uurime hoolega kosmost aga sellest, et see kosmos on juba meie hoovile tulnud, välja ei tee? Natuke imelik käitumine, kas pole?
Minu järeldus: kosmos on elu täis aga sugugi mitte kõik ei taha meiega suhelda. Nõrgad peidavad end oma julgeoleku kaalutlusel, tugevad aga juba lõikavad meie pealt kasu. Mida teeb nõrk, kui ta näeb, milleks on võimeline tema tugev naaber? Loomulikult üritab samu relvi välja mõelda või varastada tugevamatelt. Seega on ka tugevatel tsivilisatsioonidel kasulik nähtamatu olla. Mida me ka siiamaani tähele oleme pannud.
11.07.2018 10:18
Kuna seni pole kindlaid tõendeid teiste tsivilisatsioonide või nende puudumise kohta, siis on mõttetu heietada nende üle on-ei-ole vormis. Tuleb lihtsalt kosmost uurida, küll ükskord vastuse saab.
    12.07.2018 01:36
    pärast tšernoboli matsu olid sellid taevast jälginud, et kuidas maalased seal asiatavad. seda rääkis tollane lennuvägede kindralmajor antoškin. sääne tõsine tegudemees, vaevalt, et mullikesi puhus.
    12.07.2018 07:34
    Tõendei on küll ainult nendest ei räägita kõigile,Mis sa arvad kui räägitakse inimestele,et teid jälgitakse aastakümneid igat su sammu,mis inimene teeb.Paanikasse läheb,kui igast maa pisiasjast satutakase paanikasse mis siis veel sellisest asjast .Taevased olevused võivad su sekundiga ära küpsetada kui tahavad pole mingi probleem mis me siis veel muust räägime.Inimesedkes elavad aktiivsetes vulkaani piirkondades,kui neile öelda ,et järgmine purse hävitab teie riigi kuhu need inimesed lähevad. mõtle.
11.07.2018 10:22
Selliseid artikleid lugedes on naljakas mõelda, et juba ammu elavad nad ka meie keskel.
Kusjuures veel see, et väga suure tõenäosusega on inimesed ise tulnukad planeedil Maa.
11.07.2018 10:32
No kui Maa on lame ja Kuud, Päikest ja tähti pole olemas, siis muidugi ei pruugi teisi tsivilisatsioone ka olla. ollalaa.
11.07.2018 10:42
No kuulge mis loba see on.
Mida nüüd Kuu elanikud peavad mõtlema, kui ameeriklased neil külas käisid?
    11.07.2018 19:35
    Kunas ameeriklased kuu peal käisid? Kas kujutab keegi üldse ette, kui tohutult suur on inimeste areng sellel ajal tehnika ja tehnoloogia valdkonnas? Millised olid inimeste võimalused 50 aastat tagasi ja millised on praegu? Inimeste edusammud sel alal on uskumatult suured! Aga nüüd räägitakse et praegu ei saa enam inimesi kuu peale saata, pole vahendeid ja meetodeid?? Võib-olla kunagi tulevikus... Mina hoopis arvan, et põhjus on selles, et oma esimestel kuu reisidel inimesed nägid midagi või anti neile selgelt mõista, et kuu peale kippumine tuleb ära lõpetada. Kellegile (mitte maist päritolu tegelastele) on nii kasulikum.
    12.07.2018 12:51
    Inimesi ei saadeta Kuu peale mitte selle pärast, et pole vahendeid ja meetodeid, vaid hoopis raha pole ja keegi pole nõus selle eest enam Apollo-aegseid summasid välja käima. Iga aasta-paari tagant tuleb küll ühelt või teiselt poolt ookeani mingi uhke kõne ja allkirjastatakse mõni paber, et aastaks 20xx minnakse kosmosesse, aga samad poliitikud võtavad järgmise aasta eelarvest kosmoseuuringute raha hoopis vähemaks...

    Tehnika arengu koha pealt - kas arvad, et sinu võimas nutitelefon, mida 50 aastat tagasi ei olnud, näitab ühtlasi seda kuidas kogu muu tehnika arenenud on?Rakettmootorid on ikka sisuliset samasugused - veidi efektiivsemad ja töökindlamad kui tollal - aga muidu mitte millegi poolest erinevad. Kosmosereisid on seega praegu sama kallid kui siis.
    14.07.2018 14:25
    või asi. Mina saatsin oma ülemuse Kuu peale,
    mispeale ülemus saatis mind koju, öeldes, et
    vallandas.
11.07.2018 10:47
See artikkel näitab lihtsalt seda, et teadlased on erinevatel seisukohtadel. Kuid üldiselt nad ei pea hoopiski võimatuks teiste, maaväliste, mõistuslike eluvormide olemasolu. Aga osade arvates on see võimalus tõenäolisem - osade arvates vähem tõenäolisem...
Ja omaette küsimus kõrgelt arenenud tsivilisatsioonide hulk/tihedus Universumis. Meie Galaktika on vaid tühine osa Vaadeldavast Universumist. Kas on numbreid vaja (tähtede ja planeetide keskmine arv galaktikates ning galaktikate korrutis, mis teatud piirist alates muutub... ebaoluliseks)? :D
    11.07.2018 11:02
    Üks asi veel... Elu ei pea hoopiski mõistuslikuks arenema/evolutsioneeruma. Tarkus võib mõnikord olla eelis, kuid samahästi põhjustab igatsorti probleeme. Nii et kõrge tehnoloogiline tase viib sageli hävinguni?
    12.07.2018 12:13
    Kui maavälise elu ja tsivilisatsioonide üle arutatakse, siis ma olen sama mõelnud. Miks peaks mingil liigil üldse arenema inimese omaga võrreldav intellekt ? Ökosüsteemid toimivad ilma selliste liikideta pareminigi. Oma keskkonnas või ökosüsteemis toimetulekuks vajalik intellekt on kõigil liikidel olemas, inimene on pigem anomaalia. Nõus, et inimese kui liigi püsimise seisukohast võttes on kõrge intellekt pigem needuseks kaelas.
    Ma ise pakun, et elu leidub Universumis küll, kuid inimesega võrreldes sama või kõrgem intellekt on sootuks haruldane ja see ei ole ajas püsiv.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega