Aurora Flight Sciences Corp.oli üks neljast ettevõttest, mis konkureeris DARPA VTOL (vertikaalse õhkutõusu ja maandumise) eksperimentaallennumasina (X-Plane) programmi esimeses järgus. Nende idee oli niivõrd veenev, et DARPA sõlmis nendega ka kokkuleppe selle lennumasina tegelikuks loomiseks. Kui arvestada, et konkureerisid nendega Boeing Co., Karem Aircraft Inc., ning Sikorsky Aircraft Corp., polnud nende edu sugugi tagatud.

Aurora kavatseb nüüd ehitada demonstratsioonideks lennuki nimega LightningStrike, mis peab vastama järgmistele ülesannetele:

  • - saavutada säilitatav tippkiirus 300 kuni 400 sõlme (556 kuni 740 km/h)
  • - tõsta lennuvahendi hõljumisefektiivsust 60 protsendilt vähemalt 75 protsendile
  • - esitleda oluliselt paremat aerodünaamilise tõusu- ja tõmbejõu suhet
  • - kanda lasti, mis kaaluks vähemalt 40 protsenti lennumasina enda kaalust (4500 kuni 5400 kg)

Aurora ei tee küll seda lennumasinat üksi, vaid projekti on kaasatud ka Rolls-Royce PLC ja Honeywell International Inc. Lennumasin saab omale hübriid-elektri tiivikusüsteemid, mis on ühtlaselt paigaldatud tiibade sisse, et lennumasin saaks õhku tõusta ja lennata.

Üks Rolls-Royce AE 1107C turbomootor annab jõudu kolmele Honeywell generaatorile ja 24 tiivikule, liikumise parandamiseks on tiibade asendid aga muudetavad.

Proovilennud peaks hakkama pihta aastal 2018.