Projekti lükkas käima Stanfordi ülikool California osariigis pärast seda, kui sealsed uurijad avastasid, et parafiinipõhine kütus põleb kolm korda kiiremini hübriidrakettides dilämmastikdioksiidi kõrval kasutatavatest konventsionaalsetest kütustest. Seejärel pöörduti lähedal tegutseva NASA Amesi uurimiskeskuse poole Silicon Valleys ja paluti abi idee teostamiseks.

Parafiin, nagu teab igaüks, kes rasvakriitide pakendi etiketti uurinud on, on mittetoksiline. Ainuüksi see tõsiasi vähendab keskkonnaohutuse- ja transpordikulutusi. Kütus on ka tavatult stabiilne, mis tähendab, et see sobib kasutamiseks äärmuslikes keskkonnatingimustes, nt Marsi pinnal. Üks NASA praegu töös olevatest projektidest, Marsi pinnalt startimise moodul MAV (ingl Mars Ascent Vehicle), on kavandatud kasutama just parafiinipõhist hübriidmootorit.

NASA peab uut tehnilist lahendust paljulubavaks ning kavatseb juba tänavu katsetada, kuidas Peregrine’iga varustatud rakett lendamisega hakkama saab. Mida odavamaks kujuneb rakettide hind, seda kiiremini jõuab inimkond Marsile!