HondaJet on lendudega katsetanud juba 2003. aastast alates, kuid nüüd on need äriklassi eralennukid ka vabalt turul, ootamas jõukaid kliente, kes tunnevad vajadust kiire transpordi järele.

Toodetakse neid lennukeid küll hoopis USA-s, Greensboros Põhja-Carolinas ja eelmise aasta lõpus sai (Honda väiteil oma klassi kiireim ja kõige efektiivsem) väikelennuk ka USA lennundusameti FAA ametliku heakskiidu.

Lennuk on 12,99 m pikk, tiibade ulatusega 12,12 m ja kõrgusega 4,54 m. Sisemust annab korraldada viie kuni kuue reisija tarbeks, kuigi salongis on ruumi vaid 5,43x1.52 m ja pearuumi vaid 1,47 m jagu. Ehk, lennukis peab liikuma tavaline eurooplane siiski kummargil.

Lendab see lennuk kiirusega 420 sõlme ehk 777,8 km/h, maksab teadaolevalt 4,5 miljonit dollarit.

Alumiiniumi asemel on lennuki ehitamisel eelistatud kergekaalulisi komposiitmaterjale, mis jäljendavad meekärje- ja sändvitšistruktuure, võimaldades kabiini ruumikamaks, lennukit ennast aga vähem kütust kulutavaks muuta. GE ehitas lennukile ka mootorid, mille telgsurvejõud küündib 2779 njuutonmeetrini.

Lennukeid turustatakse peamiselt Ameerikas ja Euroopas, pilootide väljaõppekursused on juba alanud.