Uut sportlaslennuki kontseptsiooni esitles Suhhoi seekordsel Farnborough lennušõul, viidates sellele, et riigi tippsportlased vajavad erilisi tingimusi oma pikkadel võistlusreisidel. Kasutatav oleks nende Sportjet ehk 2018. aastast alates.

Ajakiri Wired pidi küll ironiseerima, et päris kindlasti ei tule sellesse lennukisse spetsiaalset dopinguruumi. Küll tulevad lennukisse eriti mugavad, diagnostikasüsteemiga istmed, massaažilauad, erilised treeninguvõimalused, eraldi kabinet treenerile ja eraldi ruum meeskonna arstile. Tavalise asetusega oleks samasse lennukisse (SJ100 Superjet) võimalik mahutada isegi 108 reisijat.

Niisiis, on vähemalt lennukikonstruktorid valmis pakkuma erilisi tingimusi Venemaa koondmeeskonna lennuks Tokyo olümpiamängudele (tingimusel muidugi, et neid üldse sinna lubatakse), enne seda aga juba ka lende hokimeeskonnale.

Võimalik, et mõni tippsportlane on oma teenistuse eest ka võimeline isiklikeks lendudeks selliseid mugavusi lubama, aga ennekõike on siiski mõeldud meeskonnaalade vajadusi.

Kokku olevat meeskonnalendudeks olemas lausa 600 miljoni dollari suurune maailmaturg, kuhu Suhhoi nüüd oma jala maha tahab panna. Kas just keegi tahab sellisteks lendudeks Suhhoid osta, on suurem küsimus. Eks Venemaa valitsuse otsustavus mõjutab siin rohkem.

Omapärane on see, et lennukis on omaette diagnostikasüsteem, mis võimaldaks treeneril kasvõi magava sportlase seisundit reaalajas jälgida. Kokpiti järel tuleb esmalt trenažööride ala, sellele järgneb istmetega puhkeala, kus reisijad end mugavalt tunda võiks, kaugemal lennukis on juba treeneri ruumid ja ruumid ka ametnikele. Esimesena tahetakse lennukit turustada Venemaa riiklikule hokikoondisele.