Kujult juba harjumuspärane kahe mootoriga laiakereline reaktiivlennuk, iseloomulike painutatud  tiivaotstega, on tegemist ometi esimese Airbusiga, mille kere koosneb süsinikfiibriga tugevdatud polümeerist. Tüüpilises kolme klassiga disainis suudab ta viia ühest kohast teise 250 kuni 350 reisijat, maksimaalne mahutavus on aga 550. Esimene tellija oli Qatar Airways, mille järel on juba 39 erinevat firmat tellinud tehaselt kokku 812 lennukit.

A350 väljatöötamisele on kulutatud "vaid" 12 miljardit dollarit, üksik lennuk maksab 260 kuni 340 miljonit dollarit. Käiku tulevad lennukid 2014-2017, prototüüpi lennutati esmakordselt eelmise aasta juunis Prantsusmaal Toulouse'is.

Algse kuju sai lennukikontsept 2004. aastal, kui uut disaini kohandati A330 kerele, aga algselt ei meeldinud ta tellijatele, seetõttu töötas Airbus selle diseini 2006. aastal täielikult ümber, lisades juurde tähise XWB (extra wide body e k eriti lai kere), mis peaks lennuki olemust paremini väljendama.

A350 kulutab aga kaheksa protsenti vähem kütust kui konkureeriv Boeingu 787 Dreamliner.  Dreamlinereid on (oktoobrikuise seisuga) tellitud juba 982 ja tehasest on välja lastud (viimatistel andmetel) 118 lennukit. Mullukevadised probleemid lennuki tuleohutusega on tänaseks likvideeritud. Maksma läks selle lennuki väljatöötamine aga 32 miljardit dollarit.