Esimesel treeningul läksimegi otse saarte juurde ja hakkasime püüdma. Kala saime põhiliselt kupulehtede vahelt silikooniga. Kokku saime tookord 7 mõõdus haugi, millest suurim oli umbes 3 kg, oli ka äraminekuid ja võtte. Kõik kohad, kus nägime mõõdus kala, salvestasime oma Lowrance'i kaardiplotterisse. Iga salvestatud punkti kohta läheb info ka märkmikusse – mis landiga saime, mis kell, mis ilm oli, kuhu täpselt viskasime jne. Pärast on väga hea üle vaadata, kuidas me täpselt selles kohas püüdsime, kui kala saime. See aitab treeningute infot paremini analüüsida. Avastasime ka seda, et saarte ümbruses ei ole kala ühtlaselt. Oli kohti, kus haugi oli tihedalt, aga oli ka alasid, mis nägid peaaegu samasugused välja, aga kala ei olnud.

Järgmistel mitteametlikel treeningutel käisime läbi saarte ümbrused ja saartest edasi ja leidsime veel mõned perspektiivsed kohad. Haugi mõõt oli väga hea, keskmiselt vist umbes 55 cm. Samuti leidsime mujal mõned väga head alad rantidel ja roo ääres, kust saime stabiilselt mõõdus haugi ka järgnevatel treeningutel. Ahvenale eriti rõhku ei pannud, aga üks 600 g ahven tuli.

Loe blogi täispikkuses siit.