Eelmine õhtu sai sõbraga otsustatud lõigu kasuks, kus vaja lisaluba. Minu jaoks oli see esimene kord seal kohas püüda.

Jõe äärde jõudes ca 6.30 vesi auras, üksikud päikesekiired puude vahelt langesid jõele. Vaade oli super.

Paar viset saime tehtud, kui teisel pool kallast, ühe vette langenud puu kõrval, käis selline lärtsatus, et mõlemad võpatasime ja viimanegi uni oli kohe silmist kadunud.

Kukkusime kohe erinevaid lante sinna pilduma aga ei midagi. Jäigi mõistatuseks, kes või mis see olla võis.

Läksime vaikselt allavoolu edasi. Ühes kurvis enne kärestikku oli paarimehel korraks ka kala järgi, aga lanti ta ei võtnud. Kokku sai käidud umbes paarsada meetrit.

Sõitsime autoga natuke edasi, kuna vahepeal oli maju ja ei hakanud teiste hoovides kolistama. Auto pargitud, pakkisime seljakotti vajalikud asjad (natukene näksimist, landid, juua jne) ja alustasime uut matka.

Mina kasutasin enamuse ajast Mepps nr 3 Brown Trout värvi pöörlevat. Tundus mõistlik valik, arvestades ilmaolusid ja kala, mida me jahtisime. Sai proovitud ka leechi ja voblereid aga siiski valdavalt ujus vees Brown Trout.

Kohe alguses rabas üks kala lanti, aga kinni ei jäänud. Kiirelt uus katse ja kala oligi otsas.

Loe blogi täispikkuses siit.