Juba 2007. aastast TTÜ Infotehnoloogia teaduskonna üliõpilasnõukogu poolt korraldatav üritustesari tähistas eelmisel nädalavahetusel oma 20. juubelit. Turniire leidus nii tõsistele mänguritele kui harrastussportlastele - meeskonniti võeti mõõtu League of Legends, Dota 2 ja Overwatch turniiridel, üksikmängijatele toimus kuuest mängust koosnev mitmikvõistlus Ironman.

Kui viimasel ajal on võrgupidude trend Eestis olnud suunatud Counter-Strike: Global Offensive turniiridele, siis seekord anti võimalus ka teistele mängudele. Põnevaim lisa turniirivalikusse on Overwatch, mis jõudis avalikkuse ette alles selle aasta mais, kuid on sellest hoolimata teinud kiire võidukäigu võistluslikus espordimaailmas. League of Legends ja Dota 2 on küll turul olnud juba pikemat aega, kuid viimane turniir toimus TTÜ e-Spordil rohkem kui aasta tagasi.

TTÜ e-Sport Sügis majutas kolme päeva jooksul pea 200 espordihuvilist, meeskonnad saabusid Tehnikaülikooli mängima kõikjalt üle Eesti ja ka Lätist. Kõigi kolme turniiri jaoks meeskonna välja pannud Läti espordikohviku goexanimo.lv juhatajal Andris Grīnbergsil jätkus korraldajatele vaid positiivseid kommentaare: "TTÜ e-Sport on Balti mängijate jaoks hea kogemus, kuhu on oodatud nii professionaalid kui algajad. Võrgupidu tõi kaasa nii suuri emotsioone, osavat mängutööd kui suurepärase korraldusmeeskonna. Otsustasime tulla, sest külastasime TTÜ suvist LANi, mis jättis kõigile väga toreda mälestuse. Korraldajad hoolivad igast mängijast ja meeskonnast – tundsime end väga oodatuna juba enne, kui kohale jõudsime."

League of Legends turniiril saavutas esikoha Eesti meeskond MAYAM.GG. Dota 2 parimaks meeskonnaks tunnistati STG, kelle üks liige Rannes Pärn on tõeline TTÜ veteran, olles osalenud rohkem kui kaheksal TTÜs toimunud võrgupeol. Overwatchi turniiri esikoha kindlustas Eesti espordiorganisatsiooni Boom eSports tiim.

TTÜ e-Spordi peakorraldaja Rasmus Rüngenen sai nii suure võrgupeo korraldamisel kätt proovida esimest korda: “Varasemalt olen gümnaasiumis korraldanud väiksemaid võrgupidusid ja esiti tundus nii suure ja maineka ürituse korraldamine veidi hirmutav. Õnneks oli mind toetamas suurepärane meeskond ja kokkuvõttes võib tehtuga väga rahule jääda.”

Kui 2016. aastaks on võrgupidude hooaeg vähehaaval otsi kokku tõmbamas, siis uus aasta tõotab tuua palju uut ja põnevat. TTÜ e-Sport plaanib naasta juba kevadel ja võrgupidude sarjast välja kasvanud PlayFair lubab 2017. aastal Eesti esporti senistest suurema ja võimsama mänguriüritusega üllatada.