Hmm Daily nimelise blogi toimetaja Tom Scocca leidis nimelt hiljuti, et kuigi sellised vestlused näevad välja nagu tavalised vestlusaknad, võib tihti olla hoopis nii, et klienditeenindaja näeb reaalajas, mida klient tekstikasti kirjutab isegi ilma, et ta saatmisnuppu peaks vajutama.

Scocca oli nimelt pikemat aega tegelenud ühe küsimusega, mille sõnastust ta tükk aega vormistas. Kui ta lõpuks oma küsimuse ära saatis, sai ta vaid sekundi jooksul täismahus vastuse, milles oli välja toodud ka konkreetne tootesoovitus ning link. "Kui see vastus tuli, olin ma šokis. See oli ebainimlikult kiire," ütles Scocca.

See tekitas Scoccas uudishimu ning ta hakkas uurima, kuidas sellised kliendiga suhtlemise platvormid toimivad. Näiteks üks selline tarkvaralahendus LiveAgent toob funktsiooni isegi oma kodulehel müügiargumendina välja. Nüüdseks on Redditi kasutajad leidnud terve hulga vestlusplatvorme, mis sarnast funktsiooni peidavad näiteks nagu ChatPirate, LiveChat, Salesforce ja SnapEngage.

Kuigi tegemist ei ole just maailma kõige hullema privaatsusrikkumisega, vaid lahendus on loodud selleks, et pakkuda parimat teeninduskogemust, tasub olla ettevaatlik sellega, mida sellistesse veebivestlustesse kirjutada.