Uus Eesti arvutimäng teenis juba enne müügi algust arenduskulud 15-kordselt tagasi
Tänasest ülemaailmselt müüki minev eesti arvutimäng Circle Empires teenis rahalised arenduskulud 15-kordselt tagasi juba enne müügi algust, teatavad mängu valmimise eest vastutavad mänguarendusettevõtted Luminous, Playtest Games & Marketing ja Interactive Fate. Edu taga seisab kokkulepe Hollandis asuva mängukirjastajaga Iceberg Interactive, kelle hittide seas leiduvad ka mängud Endless Space ja Killing Floor.
Circle Empires on peresõbraliku sisuga fantasy-stiilis strateegiamäng, mille arendaja Luminous töötas selle kallal Tartus kolm aastat. Mängu tasuta beetaversiooni laeti alla üle 170 000 korra ja sellest tehtud fännivideotel on Youtubes kokku üle 4 miljoni vaatamise. Tegu on ühega vähestest Eesti mängudest, mis on jõudnud täisversiooni müügini ülemaailmses arvutimängude e-poes Steamis.
Eesti jaoks teeb mängu erandlikuks ka asjaolu, et mängu saab mängida ka sulaselges eesti keeles, lisaks ülejäänud 12 keelele. Mängu arenduses osalesid kuus eestlast, üks ameeriklane ja üks taanlane. Oluline osa mängu helidest on valminud ameerika helilooja Tracy W. Bushi käe all, kes on teinud helisid ja muusikat ka ülemaailmsetele hittmängudele nagu näiteks Starcraft ja Warcraft III.
“Circle Empires’it on lihtne õppida ja samas see toidab kaua mängijate huvi. Meie sihtgrupp on väga lai - soovitame mängu alates varasest koolieast ning vanuse ülempiiri pole. Edu aluseks on originaalne kontseptsioon ja tasuta beetaversiooni mänginud 170 000 inimese tagasiside,” lisas mängu produtsent Edvin Aedma, kelle eelmine mäng Teleglitch hoiab senini Metacriticus Eesti mänguarenduse ajaloo kõige kõrgemat metaskoori, 84.
Pilte ja videosid mängust saab leida mängu ametlikult Steami lehelt ja Youtubest.