Uskumatu, aga tõsi: tänavune aasta võib kuuluda Windows 8 tahvelarvutitele

(40)
Uskumatu, aga tõsi: tänavune aasta võib kuuluda Windows 8 tahvelarvutitele
Foto: REUTERS

See pole nali. Kui 2012. aasta ei kuulu kokkuvõttes Win8 tahvlitele turuosa või läbimüügi poolest, ei suuda vist Androidi-leergi neile vastu seista ilmuvate mudelite arvu ja nähtavuse poolest.

Intel ja Microsoft plaanivad iPadide ülemvõimu tahvelarvutite valdkonnas kukutada 2013. aasta keskpaigaks praeguselt 70 protsendilt vähem kui 50'le, vahendab DigiTimes.

Tänavu ilmub turule koguni 32 Windows 8 tahvelarvutit, tootjatelt nagu Dell, Hewlett-Packard, Lenovo, Acer, Asustek, Toshiba jt.

Neist odavamad jäävad 300 dollari kanti või alla selle, et Androidi väe "odavamale otsale" konkurentsi pakkuda. Kallimad asuvad aga innukalt iPadil käsi selja taha väänama, vähemalt nõnda MS unistab.

Intel usub, et turuosa võitmisel on määrav hetkel Lenovo ärikasutajatele ja õppuritele mõeldud tahvlite populaarsus Hiinas.

Enim loetud
Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet (58) Teised Maad asuvad nii kaugel, et kolimisrakette valmis panna pole mõtet
Leitud on "teine Maa." Tundub, et see on üks sagedasemaid hüüatusi, mida eksoplaneete uurivad astronoomid meediale serveerivad. Ikka leitakse mõni järgmine planeet, mis varasest enam meenutab meie maakera, olles oma päikesest sobival kaugusel, et seal poleks liiga külm ega liiga palav, et seal võiks leiduda kuiva pinda ja märga vett ja, et kohalik atmosfäär võimaldaks siiski elul tekkida ja areneda.
Ütle uuele maakerale tere! NASA leidis seniavastatutest Maale kõige sarnasema planeedi (122) SPACE-NASA/PLANET
NASA avastatud Kepler 452b tiirleb ümber Päikesele väga sarnase tähe umbes sama kaugel kui Maa ümber Päikese.

Kui teadlased on ennegi leidnud planeete, millel võiks elu olla teoreetiliselt võimalik, siis Kepler 452b on eelmistest kõva samm edasi.
NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel (58) NASA teatab planeete otsiva Kepleri teleskoobi uutest leidudest: oleme uue Maa leidmise lävel
USA kosmoseagentuur NASA korraldab neljapäeva õhtul telekonverentsi, et teha teatavaks uusi planeete otsiva Kepleri teleskoobi värsked avastused.
OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!Fotod ja video stardist! Täiendatud!  (79) OTSEPILT: Ameeriklane, venelane ja jaapanlane startisid rahvusvahelise kosmosejaama poole!
Eesti aja järgi kolmapäeva hilisõhtul startisid järjekordsed kolm kosmonauti Rahvusvahelisse Kosmosejaama ekspeditsioonile. NASA tegi sündmusest otseülekande. Samuti kannab NASA üle ka varahommikul süstiku jõudmise jaama juurde ja selle dokkimise.
Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot (74) Läbimurre: jõupingutus maavälise elu otsimiseks, mis läheb maksma 92 miljonit eurot
Kas me oleme Universumis tõepoolest üksi või leidub ka kusagil mujal intelligentseid eluvorme?
Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja? (28) Päikese aktiivsus väheneb, kuid kas see toob aastaks 2030 väikese jääaja?
Päikese aktiivsuse tsüklilist muutumist on seostatud kliima jahenemisega Maal. Hiljuti avaldatud uuringu tulemused viitavad päikese aktiivsuse vähenemisele järgmise 15 aasta jooksul ning seoses sellega on hakatud ennustama väikese jääaja teket. Kuid kas ühe nähtuse esinemine toob kindlasti kaasa ka teise?
Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku (34) Müstiline: Pluuto kuu pealt leiti mägi, mis paikneb keset auku
Fotol, mille kosmosesond New Horizons tegi 14. juulil 79 000 kilomeetri kauguselt, ilmnes Pluuto kuu Charoni peal veider mägi, mis paistab kõrguvat keset auku.
Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik? (55) Kui palju lapsi võib juurde sündida, et Maa oleks jätkuvalt elukõlbulik?
Inimkond ei sure välja. Küll aga tuleks hoolikalt vaadata, mis on optimaalne hulk järglasi ühe inimese kohta, et säilitada elukõlbulikku keskkonda kõigile inimestele.
Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed Leidub ka selline koht maailmas, kus meenuvad pigem Pandora hõljuvad mäed
Pandora oli teatavasti planeet ülimenukas ulmefilmis Avatar, mille iseärasuseks olid õhus hõljuvad ja taimestikku täis kivirahnud. Bigări juga ehk otseses tõlkes Bigări allikas (Izvorul Bigăr) Rumeenias, meie Maa peal, on küll tugevalt kinni kalju küljes, aga taimestik ja valguse mäng veega teeb sellestki paigast tõeliselt ebamaise.
Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa (18) Tähejõllitaja: kuri elukas, kes võib merepõhjas igaühele hambad sisse lüüa
Stargazer (e k tähejõllitaja ehk tähetarkkala) on eraklik, merepõhjas end peita oskav elukas, kelle lapiku pea üles vahtivad silmad näevadki justkui kaugustes asuvaid tähti. Kui aga kala või muu mereelukas pahaaimamatult liiga lähedale satub, löövad teravahambulised lõuad kähku saagi ümber kokku.
Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu (6) Veneetsia veelohkude mõistatus - võimatu asi vajas Eesti teadlaste tähelepanu
Itaalia teadlased mõõtsid Veneetsia laguunis ehk säärlõukas laineid, kuid nn veemägede nägemise asemel nägid nad veepinnal hoopis midagi, mis seal üldse eksisteerida ei tohiks – lohke veepinnas. Selle mõistatuse lahendamiseks paluti appi Tallinna tehnikaülikooli teadlased.
Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas (2) Rauaaegsetest aukudest leiti pentsikud hobulehmad, inimohver ja kuuejalgne lammas
Arheoloogid on avastanud Inglismaal välja kaevatud rauaaegsete säilitusaukude põhjast kummaliste “hübriidloomade” luustikke, nende hulgas hobuse ja lehma “ristandeid” ning kuuejalgse lamba. Ühe augu põhjast leiti kondikuhjalt koguni lõhkilõigatud kõriga naisterahva maised jäänused.
Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob (1) Lumesadu ookeanipõhjas: hädavajalik nähtus, aga lähemalt uurides vaatepildi ilu kaob
Ookeani põhjas sajab lund! Allveekaameratega on tabatud talveöiseid maastikke meenutavaid kaadreid, millel lõputust pimedusest tungivad esile vaid tantsivate valgete helveste maalilised sambad.
Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi? (10) Kasahstani unehaiguse mõistatus: kas tõesti uraanikaevandusest lekib tundmatut gaasi?
2013. aastal hakkas kümneid inimesi Kasahstani kaugpiirkonna asulates Kalatšis ja Krasnogorskis kimbutama salapärane “unehaigus”. Ohvreid tabas teadvusekaotus kõige ootamatumatel hetkedel — koolis, tööl, kodus, mootorratta sadulas —, väldates sageli päevi.