Ameeriklaste firma Epic Gamesi loodud Unreal Engine on maailma mainekamaid videomängude loomise tehnoloogiaid. Selle sobivus iPodi-iPhone'iga näitab soodsas valguses nii moodsate taskuseadmete tehnilist võimekust kui Epici oskust ületada riistvaralisi piiranguid.

Mängitav demovariant põhineb muudetud "Unreal Tournamenti" areenil, mida avalikkus on varem näinud GDC-konverentsil. Ekraani vasakus ääres on oma tegelase juhtimiseks virtuaalsed suunanupud, kaamerat saab suunata paremalt pöidlaga. Tulistamiseks peab ekraani toksama. Mark Rein mainis, et nad katsetavad eri juhtsüsteemidega, sealhulgas sellisega, mis kasutab iSeadmete kallutamistundlikkust.

Demovariant kasutas OpenGL ES 2.0 programmiliidest, mistõttu see ei sobi iPhone'i mudelitele enne 3GS-i, ega vanematele iPod Touchidele.

Epic ei jaga veel avalikkusega, mida nad Unreali tehnoloogiaga iPhone'il ja iPodil täpselt ette võtavad. See muutub aga kindlasti kättesaadavaks "kolmandatele osapooltele", kes sooviks lahendusele oma videomänge luua. Epic ei valmistu Reini sõnul hetkel ise iPhone'i mängude turule sisenema. Küll aga on kindel plaan tuua Unreal üldse mobiilseadmetele, mida saame hetkel täpsustamata vormis näha juba jaanuaris CES-messil.