Väljaande hinnangul pakuvad Amazoni töötajad läbi vahendajate kauplejatele siseinfot, mille abil on võimalik ebaausal moel platvormil paremaid müügitulemusi saavutada. Siseinfo müümist kinnitavad nii kauplejad, kes on sellist infot ostnud, vahendajad kui ka inimesed, kes on teadlikud sisejuurdluse tulemustest.

Probleem on eriti levinud ettevõtte Hiina osas, siinkohal võib põhjuseks pidada Hiina töötajate väikseid palkasid, mis panevad töötajad firmasisese info müümisega riskima, et endale piisav sissetulek kindlustada.

Allikate kohaselt võib teenuste hulk kõikuda umbes 80st dollarist kuni 2000 dollarini. Võimalik on osta nii müügitulemuste infot, arvustajate e-posti aadresse, tellida negatiivsete arvutuste kustutamist ning taastada platvormilt keelatud kasutajakontode õigusi.

Sisejuurdlus sai alguse maikuus, kui Amazoni asepresident Eric Broussard sai teada, et Hiinas on ettevõtte töötajatega probleeme. Pärast seda on Hiinas terve osa kohaliku haru juhte välja vahetatud, et üritada andmelekituse ja altkäemaksuprobleemi välja juurida.

Amazon ise kinnitab samuti, et uurimine käib ning kõik töötajad ja müüjad, kelle puhul tuvastatakse ebaausad võtted, saavad karistatud.

Tulise konkurentsi põhjuseks on asjaolu, et enamasti müüakse Amazoni tooteid konkreetse toote esimesel lehel. Selleks peavadki eraettevõtted omavahel tuliselt konkureerima - nagu näha, ka ebaausate võtete abil. "Kui ma ei tee halbu asju, siis mu ettevõte sureb välja," ütles üks Hiina eraettevõtjatest WSJ-le.