Müüdud seadmetest 85% olid nutitelefonid, kokku müüdi 21 000 nuti- ja 3700 nuputelefoni.

Tele2 müügi- ja turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on tänavune veebruar mobiilimüügilt viimaste aastate kõige tagasihoidlikum ning sellel on mitu põhjust.

"Eelmisel aastal soetas keskmiselt iga kolmas eestlane endale uue telefoni. Kuna need on üha hinnalisemad ja vastupidavamad, siis tarbija ei kipu nii kiirelt neid välja vahetama. Lisaks on turul nutiküllastus, pakkumises on palju väga häid seadmeid, kuid mudelid ei eristu palju," selgitas Seema.

Inimesed on praegu pigem Samsungi, Sony, Huawei ja Apple'i uute lipulaevade ootuses. "Eeldatavasti algab tänavune nutitelefonide õige müügihooaeg aprillis, kui poelettidele jõuavad esimesed uued tippmudelid," lisas ta.

Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu toob välja, et tänavu on eristuv trend mobiiltelefonimüügis uute väikeste brändide jõudmine operaatorite müügiedetabelites kõrgetele kohtadele.

"Ennustasime juba mõned kuud tagasi, et hakkame menukamate mobiiltelefonide esikümnes nägema uusi väikeseid tegijaid ning veebruaris oli Coolpad trüginud juba lausa esiviisikusse," sõnas Andrus Hiiepuu.