Silicon Valleys käib ajude pärast sõda. Kes on võitjad?
San Francisco talendiotsingufirma TopProspect on pannud kokku kahe aasta numbrid, kuidas tööjõud on Ränioru tehnoloogiafirmades liikunud, vahendab Novaator.
Võitjad:
Twitter värbas ühe lahkunud töötaja kohta juurde 11 uut. (Tõsi, 2010. aasta algul oli Twitteri palgal sadakond töötajat, aasta lõpuks oli see number viiekordistunud).
Facebook ja Zynga võtsid ühe lahkunu kohta 8 uut. Võitjate poolel on veel ärivõrgustik LinkedIn ja soodsaid pakkumisi vahendav Groupon, kes iga lahkunud töötaja asemel said juurde 7,5 ja 3,9 uut.
Google on enam-vähem tasakaalupunktis: sealt lahkunud ühe inimese kohta võeti juurde 1,2.
Kaotajad:
eBay värbas ühe lahkunud töötaja kohta juurde 0,8, Microsoft 0,4 ja Yahoo! 0,3 uut. Ehk teisisõnu: Microsoft võttis viie lahkuja kohta juurde kaks uut ning Yahoo! värbas kümne lahkuja asemel kolm uut.
Uute töötajate arvu poolest olid tipus tehnoloogiahiiud Google, Facebook, Microsoft, LinkedIn ja Apple.
Kuid osa neist nimedest kordub ka suurimate kaotajate nimekirja tippu vaadates: Microsoft, Yahoo!, Google, eBay ja Amazon.
TopProspect on selle analüüsi teinud oma kliendibaasi põhjal, mis hõlmab umbes 2,5 miljonit inimest ning keskendub peamiselt San Franciscole ja Räniorule. Tehnoloogiafirmade olukorrast peaks see siiski üsna hea ülevaate andma.
Graafik näitab väga selgelt, kuhu tööjõud liikus. Noole peal on märgitud suhtarv: kui palju see firma teiselt töötajaid üle võttis ning noole suund on võitja poole.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!