Müüdud seadmetest veidi üle kolmveerandi olid nutitelefonid, ülejäänud tavalised nuputelefonid. Nutikad tegid samas 95% käibest.

Tele2 Eesti müügi- ja turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on huvitav jälgida klientide eelistuste muutumist telefoni ekraanisuuruse osas.

"Eestlased ostsid septembris mullusega võrreldes kolm korda vähem alla 4-tollise ekraaniga telefone - GfK andmetel müüdi selliseid septembris vaid 12 protsenti.

Stabiilselt kasvab aga üle 5-tollise ekraaniga telefonide turg, mis moodustasid septembris juba pea viiendiku müüdud telefonidest. See on märk sellest, et suurte ekraanide populaarsus on jõudmas ka Eestisse ning eestlased lähevad nutirevolutsiooniga kaasa."

Seema hinnangul näitab globaalne trend siiski, et ekraanisuuruste kasv hakkab pidurduma ega ületa 5,5 tolli. Populaarseimad ekraanisuurused jäävat 5-5,2 tolli vahele.

Keskmine telefoni kättesaamishind septembris oli Eestis 222 eurot. Kokku müüdi sel perioodil telefone 8 miljoni euro väärtuses, mis on 22,6% ehk 1,5 miljoni euro võrra rohkem kui mullu samal perioodil.