Samsung ütleb äsja välja saadetud pressiteates, et kuigi teadaolevalt ei ole seni ükski Note7 intsident Baltikumiga seotud, on tarbijate turvalisus Samsung Electronicsi jaoks esmase tähtsusega. Seega on vastu võetud otsus peatada Galaxy Note7 müük ning seadmete väljavahetamiseks on valminud ka spetsiaalne programm, mille leiab sellelt veebiaadressilt.

“Meie jaoks on esmase tähtsusega tarbijate turvalisus ning kanname hoolt selle eest, et keegi ei saaks kannatada. Seetõttu palume kõigil kasutajatel lülitada välja oma Galaxy Note7 telefonid välja ning vahetada need esimesel võimalusel välja,” ütles Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma. “Peagi jõuavad meieni vahetusseadmed, mida saame pakkuda klientidele vahetusprogrammi käigus asendusena. Oleme äärmiselt tänulikud mõistva suhtumise ja kannatlikkuse eest."

Samal ajal oodatakse kõiki Note7 kasutajaid võtma võimalusel kasutusele oma eelmised seadmed. Teise telefoni kasutamise võimaluse puudumisel palub Samsung uut Note7 oodates asendusseadme saamiseks kontakteeruda Samsungi klienditeenindusega telefoninumbril 800-7267, pöörduda Samsungi teeninduspunktidesse (MTTC Eesti aadressil Türi 5, Tallinn või TSC Eesti aadressil Pärnu mnt 139c/1, Tallinn, tel 8007267) või seadme edasimüüja poole, kellelt telefon soetati.
Kuna tarbijate turvalisuse tagamine on meile esmase tähtsusega, informeeritakse kõiki Note7 kasutajaid Baltikumis nii Samsungi teavituste, e-kirjade kui partnerkanalite kaudu, et hoida tarbijaid kursis olulisemate uudiste ning järgmiste sammudega.

Samsung alustab Note7 nutitelefonide väljavahetamisprotsessi omal soovil alates 19. septembrist. Seadme väljavahetamise täpse kuupäeva osas võetakse klientidega personaalselt ühendust.

Võimalike küsimuste ja murede korral palub Samsung kontakteeruda klienditeenindusega numbril 800-7267 (tööpäeviti kl 9-18) või külastada ülaltoodud veebilehte värskeima informatsiooni saamiseks.