Tõepoolest, kui konkurentidel nagu PlayStation 4 ja Xbox One kulus aasta-poolteist, et tõeliselt sisukad suurteosed saabuma hakkaksid, siis Switchil oli neid 2017. aastal pakkuda juba õige mitu, alates muidugi megahittidest nagu Zelda ja Odyssey.

Switchi suurimad hittmängud 2017. aastal on muide:

1) Super Mario Odyssey - 9,07 miljonit müüdud koopiat
2) Mario Kart 8 Deluxe - 7,33 mln
3) The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 6,7 mln
4) Splatoon 2 - 4,91 mln

(Üldse leidus 2017. a kaheksa Switchi mängu, mis müüsid vähemalt miljon koopiat.)

Seadme enda kommertsedu oli samuti magus. Nintendo teatas hiljuti, et on suutnud müüa juba 14,86 miljonit Switchi. Seade müüs seega kümne esimese kuu jooksul rohkem eksemplare kui selle eelkäija Wii U kogu oma lühikese ja kurva viieaastas eluea jooksul (kogutulemus 13,56 mln).

Ja esmane edu kulub Switchile ära ka, sest 2018. aasta tõotab tulla palju igavam ja sündmusvaesem. Huvitavaid nimekaid projekte on tänavuseks välja hõigatud kõigest mõni (kui needki tähtteoste tiitlit väärivad): Bayonetta 3, Kirby Star Allies ja kogu see veider Labo projekt...

Muus toetub Switch tänavu suuresti teistel seadmetel juba (ammu) nähtud mängudele ja/või nende uusväljalasetele, millest üks põnevamaid on Dark Souls Remastered.

Dark Souls Remastered (ekraanitõmmis)

Nii võib juhtuda, et aasta lõpus peame nentima, et tähtsaim uudisteos Switchile oli septembris tegevust alustav tasuline veebiteenus.

See on Sony ja Microsofti konsoolide omadega võrreldes meeldivalt soodne (19,99 USA dollarit aastas või 3,99 kuus), aga samas ilmselt kaotab praegu tasuta võimaluse Switchi mänge võrgus nautida.

Nintendo jätkab muidugi ka mobiilimängude arendamist, kuigi nn esimese pääsukesena ilmunud Miitomo keskkond sulgeb uksed mai alguses.

Tulekul on aga "Mario Kart Tour" ehk ühe armastatuma Mario sarja mobiilivariant. Kuigi see võib ilmuda alles järgmise aasta alguses, sest Nintendo lubab "Touri" väljastada 2019. a märtsiga lõppeva majandusaasta jooksul.

Samuti lubab Nintendo uut Mario filmi, mis on küll animavormis, ilmselt selleks, et vältida 1993. a valminud filmi sugust fiaskot. Seda peetakse üheks halvimaks mäng-filmiks katsetuseks üldse.