Michigani ülikooli teadlased võtsid vaatluse alla inimese aastase mürakoormuse ning selgus et, see oli soovituslikust ülemmäärast suurem 90 protsendil ühistranspordi kasutajatest ja 87 protsendil  mittekasutajatest. Peamise põhjusena ilmnes MP3-mängijate ja muusikakeskuste kasutamine, vahendavad
.

Keskmine New Yorgis elav ühistranspordi kasutaja kulutab aastas umbes 380 tundi peatuses ootamise ja liikumisvahendiga sõitmise peale. See teeb keskmiseks müratasemeks 72-81 dB. Võrdluseks, tavaline rääkimisvaljus on umbes 60 dB, aktiivse liiklusega tänavanurk 80 dB, ketassaag 90 dB ja beebi nutt 115 dB. Valu läveks peetakse 125 dB, mis isegi põgusal kokkupuutel võib põhjustada jäädavat kuulmiskahjustust.