Digikaubanduse edenemine on teinud popkultuuri jälgijatele raskemaks oma huvialuste karjääridest külme karme fakte koguda. Tootjad ei näe palju vaeva, et faktid letile tuua, ainult Hollywood jääb truuks kombele alati suurtest stuudioprojektidest konkreetsed numbrid lauale laduda.

Digilaulude müügi ajastu alguseks võib pidada 28. aprilli 2003. aastal, kui iTunes Store alustas tegevust. Nielsen SoundScan hoiab samast ajast (täpsemalt 2003. a juulist) valdkonnal silma peal, nii et nende statistika on usaldusväärseim allikas, mis meil selle kohta on.

Selgub, et läbi aegade enimmüünud digilauluks kujunes hiljuti Black Eyed Peasi pala "I Gotta Feeling", mis ilmus 16. juunil 2009 teise singlina nende värskeimalt albumilt "The E.N.D.". Teisele kohale langes esikohta 2008. aasta märtsist hoidnud räppar Flo Rida laul "Low", mis röövis tollal trooni Soulja Boy Tell'em loolt "Crank That".

Kui suurtest numbritest on jutt? "I Gotta Feeling" on seni müünud 5,56 miljonit digikoopiat, "Low" aga 5,54. Kolmandaks on tõusnud Lady Gaga "Just Dance" (5,36). Neljas suurim hitt pärineb taas Black Eyed Peasilt, see on 5,3 miljonit digikoopiat müünud "Boom Boom Pow", esimene singel albumilt, mida juba mainisime. Viies koht kuulub samuti Lady Gagale, tänu loole, mida ei tahaks mainida, sest selle hüpnootiline toon jääb liiga kergesti pähe kummitama. Ehk siis "Poker Face" (5,13 miljonit).

Esikohapala ise on selline: