Edetabeli kohaselt on kolmandale kohale asetunud Nokia brändi väärtus hinnanguliselt umbes 8,4 miljardit USA dollarit. Sellest populaarsemad brändid olid Skandinaavias ainult Ikea ja H&M, mille väärtused olid vastavalt umbes 24,4 ja 19 miljardit dollarit.

Üllatav on ka see, et Nokia on teinud viimastel aastatel läbi suure tõusu - kui 2016. aastal oli brändi väärtus 3 miljardi dollari ligi, siis eelmiseks aastaks jõuti peaaegu 5 miljardise väärtuseni. Võrreldes toonast tulemust praegusega on brändi väärtus kasvanud aastaga pea poole võrra. Maailma edetabelis on Nokia samuti poole võrra tõusnud, eelmise aasta 335. kohalt jõuti sel aastal 188. kohale.

Edetabelit koostava Brand Finance'i tegevjuhi Bryn Andersoni sõnul põhineb Nokia kasv kahel teguril - esiteks erinevate võrguseadmete müügiedul ning teiseks oluliselt ja järjest kasvaval tehnoloogialitsentside müügi äril. Andersoni hinnangul on Nokia brändiväärtuse kasvu oodata ka järgmistel aastatel.