Flick (ühend sõnadest frame-tick) on eelkõige mõeldud tarkvaraarendajatele, kes tegelevad virtuaalreaalsusega. See peaks filmitööstuses ja telemeedias visuaalsete efektide loomiseks kasutatavas programeerimiskeeles C++ aitama efekte paremini ja täpsemini sünkroniseerida ning seega saab vältida hangumisi videopildi graafikas.
Flick nimelt aitab neil hõlpsamalt arvutada aega kahe kaadri vahel, ilma keerulisi murde kasutamata.

Loojate sõnul on Flick väiksem ajaühik, mis on suurem kui nanosekund. Nanosekund kestab 1/1 000 000 000 sekundit, seega on Flick 1,41723356 nanosekundit pikk.

BBC-ga rääkinud Oxfordi teaduri sõnul ilmselt Flicki laialdaselt kasutusele ei võeta, aga oma, üha arenevas virtuaalreaalsuse valdkonnas aitab kindlasti parema kasutajakogemuse loomisele kaasa.

"Kohalolutaju on virutaalses reaalsuses väga-väga kerge lõhkuda. See uus ajaühik annab arendajatele palju rohkem võimalusi, et seda lõhkumist ennetada, näiteks viibeaja probleemide parandamisel ning video täielikus sükroonis hoidmisel," ütles teadur.