Turundusinfot koguv ameeriklaste firma Webtrends küsitles umbes tuhandet Suurbritannia kodanikku ja järeldas, et 23 protsenti (ligilähedaselt iga neljas) vaatab oma kingist aimusaamiseks üle partneri netiajaloo. See on kergem kui kodu üksipulgi läbi otsida, ja põnevust kannatada on raske!

15 protsenti vastanutest ütles, et nad said ostust kogemata teada, kuna külastasid partneriga jagatud arvutil müümisega tegelevat veebisaiti ja seal avanes sektsioon "Hiljuti olete ostnud...".

Webtrendsi esindaja: "Inimeste netitegevused on muutunud keerukamaks, sealhulgas šoppamine. Nii et kui oskate, võib olla raske vastu panna kiusatusele netiajaloole või "hiljutistele ostudele" pilk peale visata..."

Brittidele tõesti meeldib võrgus šopata. Nad tegid seda novembris 5,3 miljardi naelsterlingi ulatuses. See on eelneva kuuga võrreldes tervelt 25% kasvu.