„Suvises puhkusemeeleolus kipub telefonidega juhtuma rohkem õnnetusi, seega tasub kindlasti oma seadmetel silm peal hoida ning asetada kindlasse kohta, näiteks lukuga taskusse või jätta sootuks koju,“ soovitas Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.

Loe aga, mida teha, kui telefoniga on mingi probleem:

* kadunud – kui telefonis ei ole käivitatud positsioneerimine (asukoha näitamine), siis mõtle hoolega, kus seda viimati kasutasid. Kui arvad, et see varastati, võta kindlasti ühendust politseiga. Kadunud telefonist tuleb teada anda ka oma mobiilioperaatorile, et number sulgeda – nii ei saa pikanäpumees tekitada üllatusarveid.

* katki – oleneb, kas purunenud on vaid korpus või on kahjustus suurem. Kindlasti tuleks pöörduda esinduse, kes saadavad seadme kontrolli, või remondifirma poole, kes tuvastab vead.

* põlenud – kui telefon jaanipäeval lõkkesse kukub, siis tõenäoliselt pole sellega enam midagi peale hakata ja hakka parem kohe uue hankimisele mõtlema.

* veekahjustustega – kui telefonil on veele vastupidavuse sertifikaat (tavaliselt IP67 või IP68), siis pole üldiselt hullu, kui see kergelt märjaks saab. Küll aga tasub ettevaatlik olla telefoni uputamisel merre või järve, kuna see võib saatuslikuks saada ka veekindlamale seadmele. Kui sel pole aga üldse niiskuskindluskaitset, siis tõenäoliselt on seade pärast suvist suplust lõplikult hingusele läinud.