Huvitav teada: nutitelefoni-hullus on kõvasti vähendanud seda, kui palju me nätsu ostame

 (1)
Huvitav teada: nutitelefoni-hullus on kõvasti vähendanud seda, kui palju me nätsu ostame
Illustreeriva tähendusega foto (Wikimedia Commons / David Haberthür)

Nutiseadmete ja nende maruline levik on kindlasti meie elu palju mõjutanud ja muutnud, alustades sellest, kuidas me suhtleme ja meediat jälgima. Kui hakata näiteid tooma, siis võiks see päris pikale venida.

Aga on ka hulganisti kaudseid viise, kuidas nutisõltuvus meie käitumist mõjutab. Huvitav näide oleks see, et... me ostame vähem närimiskummi.

Miks nii? Sest inimesevad teeme poes kassajärjekorras seistes oluliselt vähem impulssoste, mille abil nätsutootjad on alati palju käivet saanud.

On üsna tõenäoline, et sa haarad nii suvalisel jõudehetkel kui ka nimelt järjekorras seistes telefoni järele, et Candy Crushile näidata, kes on boss, või mingile kiirsõnumile vastata, Instagrami kiigata vms.

Vanasti oleksid sa sel ajal pilguga igavledes kassaesiseid väljapanekuid "kamminud" ning endale impulssoste korvi ajanud, nagu Kroonika, näts või mingi pisisuupiste.

Turu-uuringute firmat Euromonitor International uskudes on nutiseadmed nätsumüügile viimase kümne aasta jooksul otsustava põntsu pannud, nii et see on langenud 15% võrra.

Just kümne aasta eest ilmus esimene iPhone, mille megaedu panigi aluse nutiajastule nagu me seda praegu teame.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare