Business Insideri sõnul vihjas Pichai Translate-rakenduse potentsiaalile sellenädalase konverentskõne ajal, kui kommenteeris väljaannetele firma majandustulemusi. Lisaks tõigale, et rakendus tõlgib igapäevaselt uskumatu arvu sõnu, rääkis Google'i tegevjuht ka sellest, missugune suur mõju oli rakenduse kasutajate arvu tõusule hiljutisel jalgpalli MM-finaalturniiril.

Kuna tõlkerakendust kasutataksegi tõenäoliselt reisil ja välismaal olles, võibki just seal peituda rakenduse majanduslik potentsiaal: sellesse oleks võimalik lisada kohalike hotellide, restoranide, vaatamisväärsuste, transpordifirmade ja teiste turismiga seotud ettevõtete reklaamid. Peale selle võiks rakendus kasulik olla ka keeltekoolide või reisiraamatute müügiks.

Pichai küll ise ei maininud konverentskõnes, et firmal oleks plaanis tõlkerakendusse reklaamid lisada ning ka Google'i esindaja ei kommenteerinud spekulatsioone Business Insiderile. Küll aga mainis Pichai ise konverentskõnes järgmise suure rahateenimisvõimalusena hoopis Google'i kaardirakendust Maps.

Vaatamata sellele ei ole Google'i Androidi-kriisist tulenenud teenimisvõimaluste ümberkorralduste vajadust arvestades ka reklaamivaba tõlget tõenäoliselt enam kauaks jäänud.