Nimelt kontrollisid reklaamiblokeerijate arendajad Google'i väiteid, et uuendused muudaksid brauseri kiiremaks ning tuvastasid, et nii tegelikult ei oleks. Pärast tulemustest Google'i teavitamist otsustas tehnoloogiahiid ka ise asja üle vaadata ning nii leitigi, et uuendused pole tarvilikud.

Varasemalt oli Google just rõhutanud, et hulgaliselt saadetavad päringud ning vana päringusüsteem on aeglased ning oma osa oli sealkohal ka reklaamiblokeerijatel. Raporti koostanud Cliqz veebibrauseri esindajate sõnul näitavad nende katsed, et kõik tänapäevased reklaamiblokeerijad on ülikiired ning mingit märkimisväärset mõju veebilehtede laadimiskiirusele ei avalda. "Keskmine päringuaeg jäi alla millisekundi. See ei tohiks olla aeg, mis kuidagi kasutajate kogemust mõjutab," ütlesid ettevõtte esindajad Techspotile.

Paar tundi pärast raporti avaldamist postitas Google oma kodulehel, et nad muudavad oma esialgseid muudatuste kavasid, võttes arvesse ka arendajatepoolset sisendit. Ettevõtte esindajate sõnul polnud nende eesmärgiks hetkekski reklaamiblokeerijate tööpõhimõtteid rikkuma hakata.

Kuigi reklaamiblokeerijad jätkavad seega usinalt oma tööd, tasub nende kasutamisega ettevaatlik olla. Näiteks Spotify teatas hiljuti, et hakkab oma platvormilt innukaid reklaamiblokeerijate kasutajaid eemaldama.