The Guardian vahendab Google`i tehnikasektsiooni asepresidenti Shashi Thakurit, kes ütles, et kasutajad hakkavad lisaks guugelduslahtrile avalehel nägema "kaarte erinevate uudiste ja teemadega - tipphetked spordist, olulisemad uudised, videod, uus muusika ja muu säärane."

See, mida Google.com neil kaartidel pakkuma hakkab, sõltub ühest küljest sellest, kuidas konkreetne kasutaja Google`it kasutanud (mida otsinud, millistel lehekülgedel käinud ja nii edasi) ja teisalt ka sellest, millised teemad tema elukohas parasjagu kuumad on.

Google teatas eile, et uuendused tulevad USA kasutajatele välja kohe ja rahvusvaheliselt paari lähema nädala jooksul.

Google`il oli ka aastail 2005-2013 personaliseeritud avaleht nimega iGoogle, ent selle kasutamiseks oli vaja sisse logida. Personaliseeritud info voog on olnud osa Google`i nutiversioonidest Androidile ja iOSile juba aastast 2012, nüüd siis kolib sarnane lahendus ka lauaarvutile.