GLASSi üks keskseid müügiargumente oli võimalus kõikjal käigult pilte ja videot teha, sest vajalikud seadmed on ju kogu aeg kaasas, täpsemalt peas.

See müügiargument osutus paraku ka toote laiemal levikul üheks peamiseks komistuskiviks. Selgus, et kuigi inimestele meeldib pildistada ja videot teha, siis ei meeldi neile mõte, et keegi teine võib seda teha suvalisel hetkel suvalises kohas ja ilma luba küsimata või isegi teatamata.

Teine komistuskivi oli GLASS-i kõrge hind, kui Google selle algse variandi Explorer Edition piiratud ajaks ja koguses müügile pani, siis oli maksumus 1500 dollarit, mida enamik mõistagi maksta ei taha. Isegi kõige kallimate nutitelefonide maksumus piirdub ju umbes 1000 euroga.

Google kuulutas 2015. a jaanuaris, et GLASS-i juurde ei tooda ja lisas, et keskendub toote arendamisel tööstuslikele lahendustele. See tähendab, et toode suunatakse tööinimestele, kellel kuluks ära peas väikest arvutit ja kaamerat kanda.

Nüüd siis on GLASS jälle kättesaadav, aga mitte kõigile, vaid firmadele, kes tahavad neid töö tõhustamiseks pruukida.

Üks tellija on näiteks lennukimootoreid tootev GE Aviation, mille väitel on GLASS nende töö lühikese aja jooksul 12% tõhusamaks muutnud.

Taaväljastatud GLASS kannabki hellitusnime Enterprise Edition ja toode on veidi kandmise mõttes mugavamaks disainitud.

Google ei jaga avalikkuse ees uue GLASSi hinda, mis tähendab, et see võib olla isegi kallim kui esimene variant. Või vähemalt mitte odavam. Või siis ma olen liiga negatiivse mõtlemisega. Aga tundub, et kui see oleks (oluliselt) odavam, siis Google kindlasti mainiks seda turunduse osana.

Snapchati hiljutine edulugu näitab, et nutiprillide vastu võib siiski ka laiemat huvi leiduda. Oleneb ainult, kuidas seda välja pakkuda.