Uuele tehnoloogiale on nimeks pandud Keychest (võtmelaegas — tõlk.) ning selle abil ei müüda filme ja telesaateid mitte füüsilisel andmekandjal, vaid vaatamisõigust, vahendab Wall Street Journal.

Klient, makstes kindla summa, saab ajaliselt piiramata ligipääsu filmile või telesaatele, mida võib vaadata mis tahes platvormil — alustades internetiülekandest ja lõpetades mobiiltelefonide ja digiboksidega. Disney püüab uuele tehnoloogiale poolehoidjaid leida filmistuudiote ja tehnoloogiaettevõtete seas.

Keychest’i tehnoloogia üritab levitamise teha võimalikult lihtsaks, nõnda et kasutaja ei pea vaeva nägema faili ühest formaadist teise konverteerimisega, juhul kui on soov mõnda filmi näiteks telefonis vaadata.

Disney’i tehnoloogia võtmekomponendiks on ka sisu talletamine serverites. Kasutajad pääsevad oma failidele ligi kõikjal, kus on internetiühendus. See on oluline eelkõige piiratud andmetalletusmahuga mobiilseadmete puhul.

Kui inimene mõne filmi ostab, kas siis otse filmitootjalt või mõnest teenusega liitunud poest, tehakse teenusepakkujate osakontodele vastav märge, et kasutajal on õigus teost tarbida. Filme ei laadita kasutaja seadmetesse, pigem asuvad need jaotusteenust pakkuvatte ettevõtete (internetiteenuse pakkujate, telefoni- ja  kaablioperaatorite) serverites.

Filmitööstus peab filmide levitamisega midagi ette võtma, sest mõne suure filmistuudio DVD-de müük on viimastel aastatel vähenenud kuni veerandi võrra.

Keychest läheb sarvipidi kokku Sony Corp’i sarnase algatusega DECE, mis käivitati aasta tagasi ning millega on ühinenud viis Hollywoodi suurimat stuudiot, lisaks USA suurimaid kaablioperaatoreid Comcast ning Intel.

Disney juhid eeldavad, et viie aasta pärast kujutab kombinatsioon Blu-ray plaatidest ja digitaalsest jaotuskanalitest kasumlikku filmilevi ärimudelit.