Facebooki asutaja Mark Zuckerberg kinnitas: "Me rajame veebi, mille keskmes on sotsialiseerumine. Kui vaadata mõni aasta minevikku ja isegi tänapäeva, pole veeb enamikel juhtudel mõeldud teie sõpradega arvestama. Ei eeldata, et teil oleks tõeline identiteet, aga see muutub tasapisi."

Zuckerberg usub, et internet asub pöördepunktis ja edasine tee on juhtida kasutajat netis "sotsiaalse kuvandi" põhjal.

Huffington Posti ajakirjanik Maya Baratz kommenteeris: "Üks tema argument oli, et veeb liigub vähema anonüümsuse poole ja Facebook näitab kindlat soovi selle valdkonna infol käsi peal hoida."

Facebooki tiim esitles San Franciscos USAs toimunud konverentsil ka uusi tooteid, mis peaks kasutaja ja tema tutvusringi "veebi keskmesse" paigutama.

Tähtsamaid uuendusi on "avatud kuvandi protokoll" (open graph protocol), mis võimaldab kirjastajal materjali sildistada ja lisada Like- ehk Meeldib-nupu nagu Facebookis. Sellele vajutamine võimaldab kasutajal vihjata, mis veebisaidil meeldib, olgu selleks fotod, uudised, tooted, muusika või muu.

Facebook kavatseb mainitud infot oma serverisüsteemis talletada, täpselt nagu sotsiaalvõrgu andmeid. Iga veebisaidi tegijad saavad neid eelistusi uurida ja veebikogemust inimeste maitsele sobivamaks muuta.

Kasutaja peab selle funktsionaalsuse kasutamiseks siiski end Facebooki sisse logima, mis tähendab, et iga veebikülg muutub omal moel Facebooki küljeks.

Ärilisest küljest on siin palju meeldivat. InsideFacebook.com asutaja Justin Smith märkis: "Kui kellelegi teie lehekülg "meeldib", on see väärtuslik info, sest võimaldab tulevikus täiendusi otse talle edastada. Seda saab kasutada mitmel eesmärgil, näiteks liikluse tõstmiseks saidil ja reklaamiks."

Like-nupu on omaks võtnud juba suurtest saitidest näiteks CNN, Internet Movie Database, ESPN ja Levi's. Viimane kavatseb isegi "sõbrapoe" luua, kus Facebooki logitud kliendid näevad nimekirja sõprade lemmiktoodetest ja võivad koos nendega võrgus šopata.

Zuckerberg: "Inimesed avastavad informatsiooni mitte ainult linkidena, vaid ka inimestelt ja asjadest, millest hoolivad." Facebookil on üle 400 miljoni kasutaja, kes jagavad omavahel 25 miljardit viidet kuus.

Tehnikablogi asutaja-toimetaja Om Malik: "Isegi pime võiks näha, et see lahing käib Facebooki ja Google'i vahel. Kui veeb muutub sotsiaalsemaks, mängib see paljudel viisidel Facebooki tugevustele."

Maailma suurima sotsiaalvõrgustiku muudab kahtlemata veelgi võimsamaks Microsofti värske teade, et nad väljastavad Office'ist eriväljalaske Facebookile. Hetkel beetana ilmunud Docs for Facebook on tegijate sõnul parim võimalik dokumenditeenus Facebooki keskkonnas.

Võite dokumendi veebi üles laadida või selle seal luua, aidata kellelegi seda toimetada, lisada vastukajast saadud info, ja siis seda maailmaga jagada, kõlab kokkuvõte. Kogu töö võib ära teha veebibrauseris. See on selge püüe Google Docsiga konkureerida.