"Alates eelmisest neljapäevast oleme saanud teenuste pihta üks kuni kaks tundi kestvaid ründeid," ütles Ekspress Meedia IT-direktor Mait Tafenau. "Hetkel on olukord taas rahunenud ja teenused maailmale avatud," ütles ta.

Ekspress Digitali IT operatsioonide juht Andrus Leevik ütles reedel, et rünnak tabas gruppi ülemaailmsest nakatunud arvutite võrgustikust (inglise keeles botnet) ja renditud virtuaalsest pilveteenusest (VPS). Tegemist on teenustõkestusrünnakutega (DoS).

Teenustõkestusrünne (DoS) on tahtlik teenuse käideldavuse häirimine, mille võib tekitada süsteemi või võrguühendust üle koormates või süsteemi muul moel kahjustades. Tihti kasutatakse rünnete läbiviimiseks ja teenuse töö katkestamiseks ära ka teadaolevaid seadmete tööd peatavaid turvanõrkuseid. Ründe korral on tulemuseks teenustele ligipääsu puudumine nii oma töötajatele kui ka välistele klientidele.