Microsoft Games rõõmustas klassikaliste arvutimängude austajaid aprilli lõpus lubadusega "Mechwarrior 4" (2000. aasta novembris ilmunud suurte robotite märul) tasuta netti riputada.

MS ja MekTek Games pidid aga huviliste arvule alla vanduma. Kui kümned tuhanded inimesed püüdsid korraga teost alla laadida, viskas levitusega tegelev süsteem MTX "lusika nurka". Nad otsustasid edasi eksklusiivselt BitTorrenti kasuks.

See pole siiski päris esimene kord, kui suur tootja kasutab BitTorrenti teeneid. Electronic Arts levitas selle vahendusel näiteks "Warhammer Online'i" beetavarianti. Mõned tootjad on BitTorrent Inc.-iga koguni ametlikke partnerluslepinguid sõlminud. Ja asi ei piidu videomängudega. Nt Kanada avalikõiguslik telekanal CBS lasi kaks aastat tagasi Mininova saidil "Canada's Next Great Prime Ministeri" telesaate torrentifaile levitada.

CBSi esindaja ei teinud tollal saladust, et nende eesmärk on teha saated kättesaadavaks kõige sobivamal ja tõhusamal viisil, ja nad hindavad BitTorrenti levitustehnoloogiaga katsetamist kõrgelt.

Mida suurem nõudlus BitTorrentis ja mida kõrgem torrenti aktiivsus, seda kiiremini saab faile levitada, mis hoiab ka tootja raha ja vaeva kokku.

Teema lõpetuseks tahaks ära mainida ka Amsterdami ülikooli poolt hiljuti korraldatud uuringu, mis ei leidnud tõestust, et failivahetajad mõjuvad muusikamüügile negatiivselt. Professor Nico van Eijk järeldas tulemuste põhjal pigem, et failivahetajad on head kliendid ja kulutavad palju raha DVD-de, mängude ja kontserdipiletite peale.