Lynton ei püüdnud kalambuuritseda, ta mõtles seda tõsiselt. „Internet on loonud mulje sellest, et igaüks võib suvalisel ajahetkel saada seda mida ta tahab. See on võrreldav sellega, et Madison Avenue poed oleksid avatud 24 tundi päevas. Internetikasutajad leiavad, et neile tuleb kõike kohe anda, ja kui sa seda tasuta ei tee, siis nad panevad selle pihta," leidis Lynton.

Sony filmitööstuse ninamees võrdles kiire inernetivõrgu rajamist autoteedevõrgu ehitamisega, kus pole kiirusepiiranguid ega lähe vaja juhilube. „Meil on vaja liikluseeskirju."

Teine paneeldiskussiooni osaleja, staažikas ajakirjanik Nora Ephron leidis, et internet on palju rohkem mõjutanud trükiajakirjandust kui filmitööstust. Autorikaitseküsimust kommenteerides ütles Ephron Lyntonile : „Me elame autorikaitse viimastel päevadel ja kui sa tahad selle peale kuri olla... Lõpeta see. Ma palun sind."

Ephron võrdles ka filmitööstust suure püramiidskeemiga, mis on üles ehitatud viisil, et väike hulk inimesi teenib meeletult raha. „Need inimesed elevad kui idamaised pashad. Te ei suuda ette kujutada Hollywoodi rikkusi. Meie aga elame korterites ja meil on asjast hoopis teine pilt," teatas staažikas ajakirjanik.